Jako pierwszy swoją prelekcję wygłosił płk dr Dariusz Kryszk, główny specjalista Departamentu Prasowo-Informacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej. Od ponad 13 lat naukowo i praktycznie zajmuje się wojskowym Public Affairs. Opowiedział o wizerunku wojska w kontekście 15 lat w NATO. Następnie Kamil Newczyński opowiedział uczestnikom konferencji dlaczego lubi "pokazywać" i jak internetowy ekshibicjonizm w sieci wpływa na jego wizerunek. Prelegent w 2012r. został uznany przez Press za jednego z najzdolniejszych vlogerów w Polsce.
Kolejnym mówcą był Michał Mętlewicz – Public Relations manager VIWA Entertainment. Opowiedział o Koszalinie, przyjaznym e-commerce i działaniach wizerunkowych VIWA Entertainment. Po nim prelekcję wygłosił dr Piotr
Szarszewski - medioznawca i adiunkt w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej. Opowiedział o naszym mieście, a także dokonał analizy strategii wizerunkowej Koszalina. Została ona skrytykowana, ale wskazano także wiele uwag, które mogłyby być pomocne w promocji miasta.
Następnie zaprezentował się Jacek Wezgraj - z wykształcenia jest psychologiem, z zamiłowania – aktywista miejski. Działa w Stowarzyszeniu Lepszy Koszalin, jest współzałożycielem Klubu Krytyki Politycznej w Koszalinie, a także jednym z liderów Koszalińskiej Masy Krytycznej. Opowiedział o koszalińskich
organizacjach politycznych w mediach społecznościowych.
Po nim swoją prelekcją wygłosiła dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, która prowadzi działalność doradczo-szkoleniową, jest trenerem w obszarze komunikowania się i public relations, a także ekspertką KRRiTV w zakresie edukacji medialnej. Przedstawicielka Politechniki Koszalińskiej mówiła o odmiennym rozumieniu wizerunku od gry pozorów po działania profesjonalne.
Ostatnim prelegentem była Marlena Sosnowska – specjalista ds.
komunikacji PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, prowadzi prezentacje z zakresu monitoringu i analiz medialnych, PR oraz sponsoringu na kongresach i konferencjach dla przedstawicieli różnych branż. Sosnowska przedstawiła wizerunek najbardziej wpływowych blogerów 2013r. w mediach.
Frekwencję podczas wydarzenia można uznać za nie do końca zadowalającą, gdyż w auli pojawiło się kilkadziesiąt osób, a wiele miejsc pozostało wolnych. Szkoda, bo temat ważny i ciekawy.