Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Pieniądze na produkcje filmowe

Autor Paweł Kaczor / info. Urząd Marszałkowski WZ / fot. akademiamultiart.pl 13 Maj 2014 godz. 10:26
Trwa nabór wniosków o udzielenie wsparcia finansowego produkcjom filmowym w ramach Zachodniopomorskiego Funduszu Filmowego „Pomerania Film”. W obecnym roku na ten cel zostanie przeznaczone 350 tys. zł. Producenci filmowi mogą składać wnioski do 6 czerwca br.

Celem ZFF „Pomerania Film” jest edukacja filmowa, rozwój działalności filmowej w regionie, a także koprodukcja poprzez współfinansowanie i wspieranie organizacyjnej produkcji filmowych, które m.in. podejmują niebanalne tematy, wykorzystują lokalne środowiska twórcze oraz podmioty mające siedzibę w regionie, a także mogą przyczynić się do promocji Koszalina lub Szczecina.

 

O pieniądze mogą ubiegać się producenci filmowi. Planowana kwota, która zostanie przeznaczona na wsparcie finansowe w obecnym roku wynosi 350 tys. zł. Dofinansowanie odbywać się będzie poprzez udział ZFF w produkcji filmów jako koproducenta. Termin składania wniosków upływa 06.06, a dokumenty powinny zostać dostarczone do sekretariatu Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.

 

Szczegółowe informacje na temat warunków udziału w konkursie, w tym regulaminy, terminy i miejsce składania wniosków, karty ocen i wniosek o udzielenie wsparcia finansowego znajdują się na stronach Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie (link) oraz Zachodniopomorskiego Funduszu Filmowego „Pomerania Film” w zakładce „Regulamin” (link). Informacje udzielane są również pod nr tel. 91 48 83 212 i e-mailowo: kino@zamek.szczecin.pl. Rozstrzygnięcie konkursu – 11 lipca br.

Poprzedni artykuł

Czytaj też

Ekologiczny Konkurs Fotograficzny

Paweł Kaczor / info. i fot. Starostwo Powiatowe w Koszalinie - 13 Maj 2014 godz. 11:08
Starostwo Powiatowe w Koszalinie organizuje Ekologiczny Konkurs Fotograficzny pn. „Nietypowe zjawisko”. Polega on na wykonaniu podczas sprzątania lub spaceru nad wodami jezior, rzek i morza na terenie powiatu koszalińskiego fotografii dokumentującej zaskakujące zjawisko. Celem konkursu jest przede wszystkim pokazanie różnorodności i nietypowości wyrzucanych przez człowieka śmieci i odpadów, a także zwrócenie uwagi na konieczność zmiany tego negatywnego zachowania. Ponadto organizatorzy chcą m.in. uświadomić skalę wyrządzanych szkód i ich skutków dla środowiska naturalnego oraz upowszechnić i ugruntować postawy proekologiczne.   Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do mieszkańców powiatu koszalińskiego i miasta Koszalina, którym nie jest obojętna ochrona naszego środowiska naturalnego. Autorzy najlepszych prac otrzymają nagrody rzeczowe o wartości 500 zł (I miejsce), 400 zł (II miejsce), 300 zł (III miejsce) oraz 200 zł (wyróżnienie). W ramach konkursu zostanie przygotowana wystawa pokonkursowa, która będzie prezentowana podczas imprez na terenie powiatu i jego stronie internetowej.   Prace konkursowe mogą być zgłoszone przez jedną osobę lub grupę osób. Każdy uczestnik lub grupa uczestników może nadesłać maksymalnie 3 fotografie. Należy je dostarczyć w formie odbitki czarno-białej lub kolorowej na papierze fotograficznym w formacie 15x21 cm, a także w postaci elektronicznej na płycie CD w formacie JPG na adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, Wydział Rozwoju i Gospodarki Nieruchomościami, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin z dopiskiem: Konkurs Fotograficzny „Nietypowe zjawisko”. Prace można nadsyłać do 26 maja br. do godz. 15.30.   Na odwrocie każdej pracy należy podać: imię i nazwisko lub nazwę grupy oraz imię i nazwisko osoby reprezentującej grupę, adres, e-mail, nr telefonu kontaktowego, a także dokładne miejsce i czas wykonania fotografii. Lista laureatów zostanie opublikowana do 2 czerwca br. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród nastąpi 07.06 podczas Ekologicznego Festynu „Radew – energia życia”.   Konkurs ogłoszony jest w ramach projektu pn. „Sprzątamy wokół naszym jezior i rzek” dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecnie oraz Powiatu Koszalińskiego. Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

Innovation Award Media Trendy

Paweł Kaczor / info. press.pl/wirtualnemedia.pl/mediatrendy.pl / grafika: mediatrendy.pl - 9 Maj 2014 godz. 7:00
Grand Prix w tegorocznym konkursie Innovation Award Media Trendy przyznano za kampanie „Mocno Pomocni Agenci” PZU i „Bardzo Dobre Maniery” PCK. Natomiast Człowiekiem Roku został pomysłodawca kanału Kino Polska – Grzegorz Molewski, a Medium Roku – serwis Spotify. Zaś za Wydarzenie Roku uznano cyfryzację telewizji naziemnej. Kampanię „Mocno pomocni agenci” PZU zrealizowała agencja VML Ponad i dom mediowy Starcom MediVest Group. Jurorzy określili ją jako jedną z najbardziej zauważalnych, innowacyjnych i ciekawych aukcji marketingowych zeszłego roku, która oparta była na świetnym pomyśle, wspartym nowoczesną technologią. W ramach akcji uruchomiono serwis mocnopomocni.pl, w którym wirtualny agent zgadywał, o jakiej znanej postaci myśli internauta. Kampania zaangażowała w zabawę setki tysięcy ludzi, którzy sprawdzali jak dobrzy są agenci PZU.   Drugie Grand Prix otrzymała agencja Cheil Poland za kampanię „Bardzo Dobre Maniery”. Została ona zrealizowana dla Polskiego Czerwonego Krzyża w ramach programu „Godne Dzieciństwo”. Projekt zachęcał do przekazywania pieniędzy na zakup posiłków dla niedożywionych dzieci. Klientów restauracji informowano, że jeśli ułożą sztućce na krzyż to zgadzają się, żeby doliczyć do rachunku 5 zł na PCK. W ten sposób powstał nowy obyczaj w lokalach.   Łącznie w tegorocznym konkursie przyznano 11 nagród i 25 wyróżnień. Najwięcej zdobyły firmy VML Poland, Havas Worldwide Warsaw, Starcom MediaVest Group oraz MediaCom Warszawa. W rankingu agencji zwyciężyła VML Poland, wśród domów mediowych najlepszy okazał się – Starcom MediaVest Group, natomiast wśród mediów – AMS.   W konkursie przyznano również nagrody specjalne. Tytuł Medium Roku otrzymał serwis muzyczny Spotify, który po roku działalności na polskim rynku może pochwalić się m.in. dziesiątkami milionów przesłuchanych godzin muzyki. Zaś za Wydarzenie Roku uznana została cyfryzacja telewizji naziemnej, dzięki której Polacy mają dostęp do „telewizji jutra”.   Człowiekiem Roku został Grzegorz Molewski. Nagrodzono go za inicjatywę pn. „Kino za Rogiem”, która skierowana jest do mieszkańców małych miast i wsi. Polega ona na tworzeniu niedrogich w utrzymaniu sieci małych kin, w których widzowie sami decydują o repertuarze. W ramach Innovation Award Media Trendy rozstrzygnięto również konkurs na Young Media Lions. Nagrodę główną zdobył team z domu mediowego Starlink: Łukasz Malinowski i Łukasz Kowalczyk.