Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Innovation Award Media Trendy

Autor Paweł Kaczor / info. press.pl/wirtualnemedia.pl/mediatrendy.pl / grafika: mediatrendy.pl 9 Maj 2014 godz. 7:00
Grand Prix w tegorocznym konkursie Innovation Award Media Trendy przyznano za kampanie „Mocno Pomocni Agenci” PZU i „Bardzo Dobre Maniery” PCK. Natomiast Człowiekiem Roku został pomysłodawca kanału Kino Polska – Grzegorz Molewski, a Medium Roku – serwis Spotify. Zaś za Wydarzenie Roku uznano cyfryzację telewizji naziemnej.

Kampanię „Mocno pomocni agenci” PZU zrealizowała agencja VML Ponad i dom mediowy Starcom MediVest Group. Jurorzy określili ją jako jedną z najbardziej zauważalnych, innowacyjnych i ciekawych aukcji marketingowych zeszłego roku, która oparta była na świetnym pomyśle, wspartym nowoczesną technologią. W ramach akcji uruchomiono serwis mocnopomocni.pl, w którym wirtualny agent zgadywał, o jakiej znanej postaci myśli internauta. Kampania zaangażowała w zabawę setki tysięcy ludzi, którzy sprawdzali jak dobrzy są agenci PZU.

 

Drugie Grand Prix otrzymała agencja Cheil Poland za kampanię „Bardzo Dobre Maniery”. Została ona zrealizowana dla Polskiego Czerwonego Krzyża w ramach programu „Godne Dzieciństwo”. Projekt zachęcał do przekazywania pieniędzy na zakup posiłków dla niedożywionych dzieci. Klientów restauracji informowano, że jeśli ułożą sztućce na krzyż to zgadzają się, żeby doliczyć do rachunku 5 zł na PCK. W ten sposób powstał nowy obyczaj w lokalach.

 

Łącznie w tegorocznym konkursie przyznano 11 nagród i 25 wyróżnień. Najwięcej zdobyły firmy VML Poland, Havas Worldwide Warsaw, Starcom MediaVest Group oraz MediaCom Warszawa. W rankingu agencji zwyciężyła VML Poland, wśród domów mediowych najlepszy okazał się – Starcom MediaVest Group, natomiast wśród mediów – AMS.

 

W konkursie przyznano również nagrody specjalne. Tytuł Medium Roku otrzymał serwis muzyczny Spotify, który po roku działalności na polskim rynku może pochwalić się m.in. dziesiątkami milionów przesłuchanych godzin muzyki. Zaś za Wydarzenie Roku uznana została cyfryzacja telewizji naziemnej, dzięki której Polacy mają dostęp do „telewizji jutra”.

 

Człowiekiem Roku został Grzegorz Molewski. Nagrodzono go za inicjatywę pn. „Kino za Rogiem”, która skierowana jest do mieszkańców małych miast i wsi. Polega ona na tworzeniu niedrogich w utrzymaniu sieci małych kin, w których widzowie sami decydują o repertuarze. W ramach Innovation Award Media Trendy rozstrzygnięto również konkurs na Young Media Lions. Nagrodę główną zdobył team z domu mediowego Starlink: Łukasz Malinowski i Łukasz Kowalczyk.

Poprzedni artykuł

Czytaj też

Pieniądze na produkcje filmowe

Paweł Kaczor / info. Urząd Marszałkowski WZ / fot. akademiamultiart.pl - 13 Maj 2014 godz. 10:26
Trwa nabór wniosków o udzielenie wsparcia finansowego produkcjom filmowym w ramach Zachodniopomorskiego Funduszu Filmowego „Pomerania Film”. W obecnym roku na ten cel zostanie przeznaczone 350 tys. zł. Producenci filmowi mogą składać wnioski do 6 czerwca br. Celem ZFF „Pomerania Film” jest edukacja filmowa, rozwój działalności filmowej w regionie, a także koprodukcja poprzez współfinansowanie i wspieranie organizacyjnej produkcji filmowych, które m.in. podejmują niebanalne tematy, wykorzystują lokalne środowiska twórcze oraz podmioty mające siedzibę w regionie, a także mogą przyczynić się do promocji Koszalina lub Szczecina.   O pieniądze mogą ubiegać się producenci filmowi. Planowana kwota, która zostanie przeznaczona na wsparcie finansowe w obecnym roku wynosi 350 tys. zł. Dofinansowanie odbywać się będzie poprzez udział ZFF w produkcji filmów jako koproducenta. Termin składania wniosków upływa 06.06, a dokumenty powinny zostać dostarczone do sekretariatu Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.   Szczegółowe informacje na temat warunków udziału w konkursie, w tym regulaminy, terminy i miejsce składania wniosków, karty ocen i wniosek o udzielenie wsparcia finansowego znajdują się na stronach Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie (link) oraz Zachodniopomorskiego Funduszu Filmowego „Pomerania Film” w zakładce „Regulamin” (link). Informacje udzielane są również pod nr tel. 91 48 83 212 i e-mailowo: kino@zamek.szczecin.pl. Rozstrzygnięcie konkursu – 11 lipca br.

Ambasadorzy Życia i Rodziny

Paweł Kaczor / info. koordynator akcji - 8 Maj 2014 godz. 12:35
Centrum Wspierania Inicjatyw dla Życia i Rodziny w Warszawie wraz z organizatorami marszów dla życia i rodziny w naszym województwie, wręczyli siedmiu osobom tytuł Ambasadora Życia i Rodziny. Tytuł otrzymali: s. Magdalena Kozłowska (kierownik Domu Samotnej Matki w Koszalinie), Urszula Mikietyńska (lekarz pediatra, radna Rady Miasta w Koszalinie), Joanna Dworaczyk (piłkarka ręczna), Magdalena Muszyńska-Płaskowicz (aktorka, coach), Monika Kuzio-Czapka (zastępca redaktora naczelnego Telewizji Kablowej Koszalin MAX), biskup Edward Dajczak (ordynariusz diecezji koszalińsko-kołobrzeskiej), a także Lech Pieczyński (dyrektor Zespołu Szkół Morskich w Kołobrzegu).   Ideą przyznawania w/w tytułu jest uhonorowanie osób, które cieszą się powszechnym autorytetem. Słowem lub czynem dają one wyraz przywiązania do wartości życia i rodziny. Tytuł ma zachęcać do dalszego, wytrwałego wspierania działań oraz inicjatyw prorodzinnych. Taka postawa jest dla społeczeństwa przykładem, a także zachętą do pracy nad coraz pełniejszą ochroną życia ludzkiego i rodziny. Wyróżnionych wyłoniła Zachodniopomorska Kapituła Tytułu Ambasadora Życia i Rodziny.