Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Ambasadorzy Życia i Rodziny

Autor Paweł Kaczor / info. koordynator akcji 8 Maj 2014 godz. 12:35
Centrum Wspierania Inicjatyw dla Życia i Rodziny w Warszawie wraz z organizatorami marszów dla życia i rodziny w naszym województwie, wręczyli siedmiu osobom tytuł Ambasadora Życia i Rodziny.

Tytuł otrzymali: s. Magdalena Kozłowska (kierownik Domu Samotnej Matki w Koszalinie), Urszula Mikietyńska (lekarz pediatra, radna Rady Miasta w Koszalinie), Joanna Dworaczyk (piłkarka ręczna), Magdalena Muszyńska-Płaskowicz (aktorka, coach), Monika Kuzio-Czapka (zastępca redaktora naczelnego Telewizji Kablowej Koszalin MAX), biskup Edward Dajczak (ordynariusz diecezji koszalińsko-kołobrzeskiej), a także Lech Pieczyński (dyrektor Zespołu Szkół Morskich w Kołobrzegu).

 

Ideą przyznawania w/w tytułu jest uhonorowanie osób, które cieszą się powszechnym autorytetem. Słowem lub czynem dają one wyraz przywiązania do wartości życia i rodziny. Tytuł ma zachęcać do dalszego, wytrwałego wspierania działań oraz inicjatyw prorodzinnych. Taka postawa jest dla społeczeństwa przykładem, a także zachętą do pracy nad coraz pełniejszą ochroną życia ludzkiego i rodziny. Wyróżnionych wyłoniła Zachodniopomorska Kapituła Tytułu Ambasadora Życia i Rodziny.

Poprzedni artykuł

Czytaj też

Innovation Award Media Trendy

Paweł Kaczor / info. press.pl/wirtualnemedia.pl/mediatrendy.pl / grafika: mediatrendy.pl - 9 Maj 2014 godz. 7:00
Grand Prix w tegorocznym konkursie Innovation Award Media Trendy przyznano za kampanie „Mocno Pomocni Agenci” PZU i „Bardzo Dobre Maniery” PCK. Natomiast Człowiekiem Roku został pomysłodawca kanału Kino Polska – Grzegorz Molewski, a Medium Roku – serwis Spotify. Zaś za Wydarzenie Roku uznano cyfryzację telewizji naziemnej. Kampanię „Mocno pomocni agenci” PZU zrealizowała agencja VML Ponad i dom mediowy Starcom MediVest Group. Jurorzy określili ją jako jedną z najbardziej zauważalnych, innowacyjnych i ciekawych aukcji marketingowych zeszłego roku, która oparta była na świetnym pomyśle, wspartym nowoczesną technologią. W ramach akcji uruchomiono serwis mocnopomocni.pl, w którym wirtualny agent zgadywał, o jakiej znanej postaci myśli internauta. Kampania zaangażowała w zabawę setki tysięcy ludzi, którzy sprawdzali jak dobrzy są agenci PZU.   Drugie Grand Prix otrzymała agencja Cheil Poland za kampanię „Bardzo Dobre Maniery”. Została ona zrealizowana dla Polskiego Czerwonego Krzyża w ramach programu „Godne Dzieciństwo”. Projekt zachęcał do przekazywania pieniędzy na zakup posiłków dla niedożywionych dzieci. Klientów restauracji informowano, że jeśli ułożą sztućce na krzyż to zgadzają się, żeby doliczyć do rachunku 5 zł na PCK. W ten sposób powstał nowy obyczaj w lokalach.   Łącznie w tegorocznym konkursie przyznano 11 nagród i 25 wyróżnień. Najwięcej zdobyły firmy VML Poland, Havas Worldwide Warsaw, Starcom MediaVest Group oraz MediaCom Warszawa. W rankingu agencji zwyciężyła VML Poland, wśród domów mediowych najlepszy okazał się – Starcom MediaVest Group, natomiast wśród mediów – AMS.   W konkursie przyznano również nagrody specjalne. Tytuł Medium Roku otrzymał serwis muzyczny Spotify, który po roku działalności na polskim rynku może pochwalić się m.in. dziesiątkami milionów przesłuchanych godzin muzyki. Zaś za Wydarzenie Roku uznana została cyfryzacja telewizji naziemnej, dzięki której Polacy mają dostęp do „telewizji jutra”.   Człowiekiem Roku został Grzegorz Molewski. Nagrodzono go za inicjatywę pn. „Kino za Rogiem”, która skierowana jest do mieszkańców małych miast i wsi. Polega ona na tworzeniu niedrogich w utrzymaniu sieci małych kin, w których widzowie sami decydują o repertuarze. W ramach Innovation Award Media Trendy rozstrzygnięto również konkurs na Young Media Lions. Nagrodę główną zdobył team z domu mediowego Starlink: Łukasz Malinowski i Łukasz Kowalczyk.

Nad kąpielisko już w lipcu

Paweł Kaczor - 7 Maj 2014 godz. 15:43
– Założenie jest takie, aby do końca czerwca wszystko było gotowe. Firmy, które podpisują z nami umowę, dostają taki termin. Otwarcie planujemy na koniec czerwca - od lipca mieszkańcy będą mogli już spokojnie wypoczywać. – mówi Grzegorz Śliżewski, z Biura Komunikacji Społecznej UM w Koszalinie. W okolicy zbiornika powstanie m.in. parking z 60 miejscami, instalacje wodno-kanalizacyjne, toalety, zaplecze gastronomiczne, plac zabaw dla dzieci, tor do wakeboardingu oraz siłownia na świeżym powietrzu. Ponadto po zalewie będzie pływała fontanna, a miejsce do kąpania zostanie ogrodzone. – Na te wszystkie inwestycje znaleźli się już wykonawcy. Większość umów jest już podpisana. Wykonawcy wiedzą, że do końca czerwca mają wykonać prace. – informuje  Grzegorz Śliżewski.   Miasto nie znalazło wykonawcy na jedną inwestycję – zagospodarowanie terenu wokół zbiornika. – Chodzi o to, żeby wzdłuż ul. Sybiraków i wokół zbiornika retencyjnego zagospodarować teren. Zwycięzca kolejnego przetargu wykona m.in. mała architekturę, zieleń i oświetlenie. – komentuje Grzegorz Śliżewski. W późniejszych terminie, tj. pod koniec bieżącego roku lub w przyszłym roku, teren wokół zbiornika zostanie „dopieszczony”. – Powstaną tam m.in. ścieżki pieszo-rowerowe czy dodatkowe oświetlenie. Myślimy również o tym, żeby poszerzyć teren bezpośrednio przyległy do kąpieliska, ale to wykonamy w późniejszym terminie. – dodaje Grzegorz Śliżewski.   Umowy z wykonawcami są tak skonstruowane, żeby do końca czerwca br. wszystkie zlecone inwestycje zostały zakończone. Wszystko wskazuje na to, że w lipcu br. będzie można wypoczywać przy zbiorniku. – Inwestorem jest miasto. Łączy koszt „doprowadzenia do porządku” tej okolicy to ok. 2 mln zł. Skupiamy się na tym, żeby w ciągu 2 miesięcy zostało wszystko wybudowane, a jak już teren będzie zagospodarowany, to będziemy próbowali coś tam dołożyć. – mówi Grzegorz Śliżewski.   Zarządcą tego terenu będzie Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie. Warto dodać, że pod koniec lipca br. odbędzie się impreza pt. „Bieg Herkulesa”, która będzie promować koszaliński zalew na zbiorniku retencyjnym. Trasa Biegu będzie biegła wokół zalewu i dalej Dzierżęcinką w kierunku Parku Książąt Pomorskich. Założeniem imprezy jest promowanie Koszalina jako miasta, które stwarza mieszkańcom wiele możliwości atrakcyjnego spędzania wolnego czasu.