Celem konkursu jest wyłonienie dwóch projektów kartek świątecznych. Projekty te zostaną
wykorzystane do wykonania kartek bożonarodzeniowych, które będą wysyłane od Prezydenta Miasta Koszalina. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Lidia Dzienisiewicz, Inspektor Biura Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Telefon: 94 348 88 85, e-mail: lidia.dzienisiewicz@um.man.koszalin.pl
Warunkami uczestnictwa w konkursie są:
a) konkurs jest skierowany do dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością
(do pracy należy dołączyć kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności/stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne),
b) prace będą oceniane i nagradzane w dwóch kategoriach wiekowych:
- dzieci do lat 16
- młodzież do lat 24
c) technika prac: dowolna m.in. rysunek, malarstwo, grafika,
d) format prac A4,
e) jedna osoba z niepełnosprawnością może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę,
f) każda praca powinna zawierać następujące informacje:
- imię i nazwisko autora, wiek,
- adres zamieszkania i numer telefonu autora lub opiekuna,
- adres szkoły lub placówki, do której uczęszcza autor,
- imię i nazwisko nauczyciela lub opiekuna grupy,
h) prace niezwiązane z tematyką konkursu zostaną odrzucone.
Zgłoszenie do konkursu
Prace należy dostarczyć w wersji papierowej do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koszalinie
(pokój 19) lub do Biura Komunikacji Społecznej (pokój 202) lub wysłać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, pokój 202 z dopiskiem: „Projekt kartki na święta Bożego Narodzenia”.
Terminy
a) projekty należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 28 listopada 2014 r.
(liczy się data wpływu do Urzędu),
b) ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do 2 grudnia 2014 r.