Przypomnijmy: Temat tegorocznej edycji to rozważania nad działaniami komunikacyjnymi w zakresie dystrybucji i promocji gier komputerowych, a także wszelkiej internetowej działalności edukacyjnej. Cel spotkania to ukazanie, jakie działania podejmowane są w ramach komunikacji na stronach internetowych, blogach, serwisach społecznościowych, a także współpracy w nowych mediach.
„Kwestie” poruszane podczas konferencji to m.in. „Wizerunek sklepu internetowego tworzony z pasją”, „Prawdziwy PR: czyli porcja wiedzy i praktyki na temat public relations, aby złamać stereotyp wizerunku szczura i chomika”, „Przyśpieszony kurs ujarzmiania informacji” oraz „Gry są wszędzie – cała prawda o grywalizacji”.
Notki o prelegentach:
Dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, adiunkt Instytutu Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej. Z obszarem komunikacji społecznej w sposób naukowy i praktyczny związana od 1996 roku. Prowadzi działalność doradczo-szkoleniową, jest trenerem w obszarze komunikacji. Autorka monografii: „Internet Public Relations. Polskie realia działań public relations w Sieci” (Koszalin 2010), „Public relations w mediach społecznościowych” (Koszalin 2013) oraz ponad 70. Artykułów naukowych. W okresie 2011-2013 pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od
lipca 2010 roku zasiada w Radzie Etyki Public Relations. Jest członkinią wielu uznanych towarzystw naukowych obszaru komunikacji społecznej. Finalistka Protonów 2013.
Michał Mętlewicz, PR manager marki Level77.pl należącej do VIWA Entertainment Poland sp. z o.o. Z wykształcenia prawnik i dziennikarz. Jego artykuły możemy znaleźć na łamach wielu czasopism branżowych takich jak Marketing w Praktyce, Ekomercyjnie.pl, Mensis.pl czy Forum Akademickie. Gorący zwolennik współpracy biznesu z uczelniami.
Marlena Sosnowska, rzecznik prasowy, menedżer ds. PR w agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów - lidera w dziedzinie monitoringu i analiz medialnych na rynku polskim. Posiada rozległą wiedzę z zakresu public relations popartą ponad 10-letnim doświadczeniem. Absolwentka filologii polskiej, Podyplomowego Studium Public Relations Wyższej Szkoły Bankowe j oraz Studium Finansów Towarzystwa Edukacji Bankowej w Poznaniu. Prowadzi prezentacje z
zakresu monitoringu mediów, PR oraz sponsoringu na kongresach i konferencjach dla przedstawicieli różnych branż.
Katarzyna Falkiewicz, prezes Studenckiego Koła Naukowego Public Relations FUTURA. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ze specjalnością Public relations i rzecznictwo prasowe (studia I stopnia), obecnie studentka Europeistyki (studia II stopnia) na Politechnice Koszalińskiej.
Mariusz Szubelski, Marketing manager Marki Level77.pl należącej do VIWA Entertainment Poland sp. z o.o. Autor każdego wyjazdu Level 77.pl na targi m.in. Poznań Game Arena. Obecnie przygotowuje wyjazd na Gamescom – największe targi Gier Multimedialnych i Interaktywnej Rozrywki na świecie.