Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

„W wirtualnym świecie gier”

Autor Paweł Kaczor / info. i grafika: SKN Public Relations "Futura" 27 Maj 2013 godz. 11:16
W poniedziałek, 3 czerwca, o godz. 10.00 rozpocznie się IV Ogólnopolska Konferencja „Public relations – sztuka skutecznej komunikacji.” Miejscem wydarzenia będzie sala 13B w Kampusie Politechniki Koszalińskiej przy ul. Kwiatkowskiego 6e.

Tematem tegorocznej edycji – ph. „W wirtualnym świecie gier” – będą rozważania nad działaniami komunikacyjnymi w zakresie dystrybucji i promocji gier komputerowych, a także wszelkiej internetowej działalności edukacyjnej.

 

Dzięki coraz szybszemu postępowi technologicznemu ten rynek stale się „rozrasta”. Firmy, które zajmują się tworzeniem i rozprowadzaniem takich produktów muszą działać zgodnie z najnowszymi sposobami komunikacji z klientem.

 

Celem tego spotkania jest ukazanie, jakie działania podejmowane są w ramach komunikacji na stronach internetowych, blogach, serwisach społecznościowych, a także współpracy w nowych mediach.

 

Organizator – Studenckie Koło Naukowe Public Relations „Futura” działające w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej przy PK – chce zapoznać studentów z praktyką takich działań, która jest często odmienna od teorii zawartej w książkach.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

Czytaj też

PR – sztuka skutecznej komunikacji

Paweł Kaczor / info. SKN Public Relations "Futura" - 3 Czerwca 2013 godz. 12:37
IV Ogólnopolska Konferencja „Public relations – sztuka skutecznej komunikacji” rozpoczęła się w poniedziałek, o godz. 10.00. Na spotkanie ph. „W wirtualnym świecie gier” mógł przyjść każdy chętny. Miejsce wydarzenia: Kampus Politechniki Koszalińskiej przy ul. Kwiatkowskiego 6e (sala 13B). Przypomnijmy: Temat tegorocznej edycji to rozważania nad działaniami komunikacyjnymi w zakresie dystrybucji i promocji gier komputerowych, a także wszelkiej internetowej działalności edukacyjnej. Cel spotkania to ukazanie, jakie działania podejmowane są w ramach komunikacji na stronach internetowych, blogach, serwisach społecznościowych, a także współpracy w nowych mediach.   „Kwestie” poruszane podczas konferencji to m.in. „Wizerunek sklepu internetowego tworzony z pasją”, „Prawdziwy PR: czyli porcja wiedzy i praktyki na temat public relations, aby złamać stereotyp wizerunku szczura i chomika”, „Przyśpieszony kurs ujarzmiania informacji” oraz „Gry są wszędzie – cała prawda o grywalizacji”.   Notki o prelegentach:   Dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, adiunkt Instytutu Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej. Z obszarem komunikacji społecznej w sposób naukowy i praktyczny związana od 1996 roku. Prowadzi działalność doradczo-szkoleniową, jest trenerem w obszarze komunikacji. Autorka monografii: „Internet Public Relations. Polskie realia działań public relations w Sieci” (Koszalin 2010), „Public relations w mediach społecznościowych” (Koszalin 2013) oraz ponad 70. Artykułów naukowych. W okresie 2011-2013 pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od lipca 2010 roku zasiada w Radzie Etyki Public Relations. Jest członkinią wielu uznanych towarzystw naukowych obszaru komunikacji społecznej. Finalistka Protonów 2013.   Michał Mętlewicz, PR manager marki Level77.pl należącej do VIWA Entertainment Poland sp. z o.o. Z wykształcenia prawnik i dziennikarz. Jego artykuły możemy znaleźć na łamach wielu czasopism branżowych takich jak Marketing w Praktyce, Ekomercyjnie.pl, Mensis.pl czy Forum Akademickie. Gorący zwolennik współpracy biznesu z uczelniami.   Marlena Sosnowska, rzecznik prasowy, menedżer ds. PR w agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów - lidera w dziedzinie monitoringu i analiz medialnych na rynku polskim. Posiada rozległą wiedzę z zakresu public relations popartą ponad 10-letnim doświadczeniem. Absolwentka filologii polskiej, Podyplomowego Studium Public Relations Wyższej Szkoły Bankowe j oraz Studium Finansów Towarzystwa Edukacji Bankowej w Poznaniu. Prowadzi prezentacje z zakresu monitoringu mediów, PR oraz sponsoringu na kongresach i konferencjach dla przedstawicieli różnych branż.   Katarzyna Falkiewicz, prezes Studenckiego Koła Naukowego Public Relations FUTURA. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej ze specjalnością Public relations i rzecznictwo prasowe (studia I stopnia), obecnie studentka Europeistyki (studia II stopnia) na Politechnice Koszalińskiej.   Mariusz Szubelski, Marketing manager Marki Level77.pl należącej do VIWA Entertainment Poland sp. z o.o. Autor każdego wyjazdu Level 77.pl na targi m.in. Poznań Game Arena. Obecnie przygotowuje wyjazd na Gamescom – największe targi Gier Multimedialnych i Interaktywnej Rozrywki na świecie.