Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

„Milka. Moje miasto się przytula”

Autor Paweł Kaczor / info. i grafika: fioletowastrona.pl 8 Maj 2013 godz. 13:18
Na terenie całego kraju trwa akcja pt. „Milka. Moje miasto się przytula”, podczas której Polacy będą mogli odpowiedzieć na pytanie: „Które miasto w Polsce jest najmilsze?”. O tym, które z miast otrzyma tytuł decydować będą nie instytucje czy eksperci, ale wyłącznie postawa mieszkańców danych miejscowości.

Wszyscy mogą oddawać swoje głosy, poprzez wysyłanie wirtualnych przytuleń przez www.fioletowastrona.pl, oraz aplikację na portalu społecznościowym Facebook (link). Szanse na wygraną danego miasta rosną wraz z ilością wysłanych przytuleń przez jego mieszkańców.

 

Do 18 maja trwa 1 etap akcji, podczas którego wyłonione zostaną 3 miasta, które przejdą do finału. To

właśnie one będą „walczyć” o tytuł najmilszego miasta w naszym kraju. Wierzymy, że Koszalin ma szansę na wygraną.

 

Mieszkańcy miejscowości, które przejdą do 2 etapu – biorąc udział w zabawnych prowokacjach i specjalnych wydarzeniach – będą mieć okazję udowodnić, że to właśnie w ich mieście panuje najmilsza atmosfera.

 

Wyniki akcji zostaną przedstawione 30 czerwca w trakcie imprez plenerowych, podczas których mieszkańcy miast-finalistów będą mogli skorzystać z wielu atrakcji, gier i zabaw (będą one organizowane

w 3 miastach jednocześnie).

 

Ci, którzy wezmą udział w imprezach, będą mogli zdobywać punkty dla swojej miejscowości „na żywo”. O końcowym wyniku zadecydują nie tylko wirtualne przytulenia, ale również zaangażowanie mieszkańców w organizowane konkurencje.

 

Miasto, które zwycięży otrzyma od Milki nagrodę główną. Będą nią działania promocyjne – o wartości pół miliona złotych – w radiu, telewizji, prasie, Internecie, oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, która zostanie zrealizowana po zakończeniu akcji.

Następny artykuł