Witam. Na wstępie przepraszam za kłopot ale podczas rejestracji w serwisie internetowym przez moją nieuwagę moje dziecko wpisało zły numer telefonu i SMS dotyczący rejestracji zamiast do nas został wysłany na Pani/Pana numer. Jeśli dotarł lub dopiero dojdzie to czy jest możliwość odesłania mi treści tego SMSa pod moj numer? Jeżeli nie sprawi to kłopotu będę bardzo wdzięczna za pomoc, z góry dziękuję. Ewa.
SMS o takiej treści zostaje wysłany chwilę po bardzo krótkim, niemożliwym do odebrania połączeniu. Połączenia wykonywane były z numeru +48 570755364, a SMS z +48 796222559.
Rzekoma Ewa wprowadza nasz numer do płatnego serwisu z wiadomościami premium, zakłada wysoko płatne konto na stronie internetowej lub rejestruje się w serwisie pożyczkowym. Następnie serwis wysyła kod PIN niezbędny do rejestracji na nasz numer, który odsyłamy Ewie, a ona dokonuje rejestracji. W następstwie można spodziewać się wyczyszczenia stanu konta na numerze lub dużo wyższego niż zwykle rachunku za usługi telekomunikacyjne.
Pod żadnym pozorem nie wierzcie w podobne historie i nie przesyłajcie “gapowatej Ewie” treści SMS-a, może was to drogo kosztować. Poinformujcie też znajomych o tej nowej formie wyłudzeń.