Franz von Suppé Chłop i Poeta - uwertura
Johann Strauss Zemsta Nietoperza - Kuplety Adeli z III aktu Arpa
Imre Kálmán Księżniczka Czardasza - Tak całkiem bez dziewczątek
Anton Rubinstein Melodia F-dur
Imre Kálmán Hrabina Marica - duet - Lekko, zwiewnie Arpa
Johann Strauss Walc cesarski op. 437 Arpa
Paul Abraham Wiktoria i jej Huzar- duet - Myszko, przecież sama mi....
-----------------------------
Gerhardt Ahl Extrapost - Galop
Bert Kaempfert Stranger in the night - Frank Sinatra Pfte
Sebastián de Yradier La Paloma
Fryderyk Chopin Walc Des-dur op. 64 nr 1 „minutowy” na sopran z orkiestrą
Antonin Dvořák Humoreska
Imre Kálmán Księżniczka czardasza - duet - Tłumy fraków Arpa
Gerhard Winkler Miłość i namiętność - tango
Imre Kálmán Hrabina Marica - duet - Ach jedź do Varasdin
Maciej Niesiołowski
dyrygent
Po uzyskaniu dyplomu pracował jako wiolonczelista w orkiestrze Filharmonii Narodowej, grał w zespole kameralnym Con moto ma cantabile i w Kwartecie Wilanowskim. Jest także absolwentem Wydziału Dyrygentury Państwowej Wyższej Szkoły Muzycznej w Warszawie w klasie prof. Bohdana Wodiczko.
Brał udział w kursach mistrzowskich w Bartok-Seminarium w Budapeszcie
jako wiolonczelista i w Accademia Chigiana w Sienie jako dyrygent.
W 1974 roku rozpoczął pracę na stanowisku dyrygenta Warszawskiej Opery Kameralnej. Dyrygował 10 lat w Teatrze Wielkim w Warszawie, 12 lat kierował warszawską orkiestrą Akademii Muzycznej, krótko był dyrektorem artystycznym Teatru Muzycznego w Łodzi. Ukończył również studium managerów sztuki w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej (dawniej SGPiS). Koncertuje w kraju i za granicą. Ma w swoim dorobku nagrania płytowe, radiowe i telewizyjne. W Telewizji Polskiej prowadził stałą audycję muzyczną pt. Z batutą i humorem, co przyczyniło się do jego ogromnej popularności. Jest laureatem Nagrody Radiokomitetu w 1989 roku. Zdobył także prestiżową Nagrodę Publiczności Witor (1990).
Anita Maszczyk
sopran
Naukę rozpoczęła w PSM I st. im. F. Chopina w Będzinie w klasie fortepianu, a następnie kontynuowała ją w PSM II st. im. M. Karłowicza w Katowicach w klasie śpiewu solowego. Absolwentka Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach na Wydziale Wokalno- Aktorskim, w klasie śpiewu solowego Haliny Skubis. Kunszt wokalny doskonaliła także pod opieką wspaniałej polskiej śpiewaczki profesor Jadwigi Romańskiej. Na zawodowej scenie muzycznej debiutowała partią Adeli w Zemście nietoperza Johanna Straussa w Operze Śląskiej w Bytomiu, będąc studentką roku dyplomowego. Partię tę śpiewała gościnnie także w Operze Krakowskiej, Operze Nova w Bydgoszczy, Teatrze Muzycznym w Lublinie oraz na scenie Gliwickiego Teatru Muzycznego, którego solistką była w latach 2001-2016.
Z jej licznych ról w Gliwickim Teatrze Muzycznym należy wymienić: Rosinę w Cyruliku sewilskim Rossiniego, Frasquitę w Carmen Bizeta, Anninę w Nocy w Wenecji oraz Franzi w Wiedeńskiej krwi Straussa, Stasi w Księżniczce czardasza i Maricę w Hrabinie Maricy Kálmána, Hannę Glawari w Wesołej wdówce Lehára, Eurydykę w Orfeuszu w piekle Offenbacha. Zagrała również Irenę Molloy w Hello Dolly! Hermana.
Dla polonijnej publiczności śpiewała w Londynie (2007, 2008) i w Chicago (2011). Współpracuje z Teatrem Wielkim w Łodzi, wieloma polskimi filharmoniami i orkiestrami kameralnymi, najczęściej z Jurajska Orkiestrą Kameralną oraz Sinfoniettą Bydgoską pod batutą Macieja Niesiołowskiego.
Michał Musioł
enor
ukończył z wyróżnieniem Katowicką Akademię Muzyczną pod kierunkiem prof. Jana Ballarina w 2001 roku. W tym samym roku zadebiutował w partii Hrabiego Zedlau w Wiedeńskiej krwi J. Straussa na deskach Gliwickiego Teatru Muzycznego, z którym do dziś jest związany. Jest artystą uniwersalnym, nie bojącym się podejmowania nowych wyzwań artystycznych, czego daje dowód kreując role nie tylko w spektaklach muzycznych, ale także dramatycznych oraz w filmach.