Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

O rozwoju działów handlowych

Autor Paweł Kaczor / info. i fot. PIG Koszalin 9 Grudnia 2013 godz. 6:03
W naszym mieście odbędzie się konferencja pt. „Nowe możliwości rozwoju działów handlowych”. Wydarzenie będzie mieć miejsce 19 grudnia w godz. 11.00 – 15.00 w sali Koszalińskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.

W spotkaniu mogą wziąć udział firmy, które zrzeszone są w Północnej Izbie Gospodarczej. Szkolenie kierowane jest tylko i wyłącznie do przedsiębiorstw z działami handlowymi, które zatrudniają min. 5 pracowników do obsługi klienta.

 

W programie konferencji:

 

Rekrutacja kluczem do sukcesu w biznesie. Jak rekrutować odpowiednich pracowników do działów handlowych?

Audyt wewnętrzny firmy Business Review. Dlaczego warto się otworzyć?

On the job Training – najskuteczniejsza metoda rozwoju pracowników w XXI wieku.

Business Coaching – dla kogo i kiedy stosować?

Oceny roczne – jak oceniać pracowników by podnieść ich wydajność?

Przegląd aktualnych technik sprzedażowych stosowanych przez największe korporacje.

 

Wydarzenie poprowadzą doświadczeni trenerzy biznesu, specjaliści w zakresie obsługi klienta i sprzedaży, praktycy z kilkunastoletnim stażem zdobytym w największych firmach międzynarodowych: Rafał Nowakowski (certyfikowany Trener Biznesu & Coach, właściciel firmy szkoleniowej Philip Training Group) oraz Agata Leus – Miklewska (Trener & Coach ICF, właściciel firmy AM HR Consulting).

 

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Chętni muszą potwierdzić swoją obecność najpóźniej do 16 grudnia na adres e-mail: koszalin@izba.info