W spotkaniu mogą wziąć udział firmy, które zrzeszone są w Północnej Izbie Gospodarczej. Szkolenie kierowane jest tylko i wyłącznie do przedsiębiorstw z działami handlowymi, które zatrudniają min. 5 pracowników do obsługi klienta.
W programie konferencji:
- Rekrutacja kluczem do sukcesu w biznesie. Jak rekrutować odpowiednich pracowników do działów handlowych?
- Audyt wewnętrzny firmy Business Review. Dlaczego warto się otworzyć?
- On the job Training – najskuteczniejsza metoda rozwoju pracowników w XXI wieku.
- Business Coaching – dla kogo i kiedy stosować?
- Oceny roczne – jak oceniać pracowników by podnieść ich wydajność?
- Przegląd aktualnych technik sprzedażowych stosowanych przez największe korporacje.
Wydarzenie poprowadzą doświadczeni trenerzy biznesu, specjaliści w zakresie obsługi klienta i sprzedaży, praktycy z kilkunastoletnim stażem zdobytym w największych firmach międzynarodowych: Rafał Nowakowski (certyfikowany Trener Biznesu & Coach, właściciel firmy szkoleniowej Philip Training Group) oraz Agata Leus – Miklewska (Trener & Coach ICF, właściciel firmy AM HR Consulting).
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Chętni muszą potwierdzić swoją obecność najpóźniej do 16 grudnia na adres e-mail: koszalin@izba.info.