Jest to niewątpliwy powód do dumy, gdyż portal przebadał tysiące krajowych restauracji. Test pod nazwą Top Takeaway polegał na przyjrzeniu się jak pizzerie radzą sobie w realizowaniu coraz bardziej popularnej usługi, czyli możliwości zamówienia dania przez internet. Brano pod uwagę trzy kryteria: oceny użytkowników serwisu, popularność - mierzoną według współczynnika powracających klientów, którzy zamówili więcej niż raz w tej samej restauracji oraz liczbę zrealizowanych zamówień.
- Jest to bardzo nobilitujące. - Mówi Aleksander Mikołajczak, właściciel pizzerii. - Prowadzimy usługę już od około 7 lat i cieszę się, że jest na wysokim poziomie. Oczywiście najwięcej potraw sprzedajemy na miejscu, potem są zamówienia telefoniczne. Usługa online nie jest jeszcze popularna, mimo to zdecydowaliśmy się na taki krok. Trzeba iść z duchem czasu. To że zajęliśmy tak wysokie miejsce, gdzie przecież konkurowaliśmy z restauracjami z dużo większych miast, świadczy o tym, że klienci nie tylko doceniają nasze potrawy, ale także obsługę.
Otrzymane przez restaurację wyróżnienie jest tym bardziej wartościowe ze względu na fakt, że zamawianie jedzenia online staje się w Polsce coraz bardziej popularne. Na chwilę obecną wartość rynku to około 147 mln złotych i cały czas szybko rośnie. Zachęcamy do zapoznania się z całą listą Top Takeaway. ( link )