Tematem przewodnim majowego spotkania pt. „Jak cię widzą, tak cię piszą – czy to prawda?”, będą rozważania nad działaniami wizerunkowymi. – Wybraliśmy ten temat, ponieważ chcielibyśmy zwrócić uwagę na to jak ważny jest wizerunek. – podaje Patrycja Pietrasz, Prezes Studenckiego Koła Naukowego PR FUTURA.
Prelegenci: dr Monika Kaczmarek-Śliwińska (Politechnika Koszalińska), dr Piotr Szarszewski (Politechnika Koszalińska), płk Dariusz Kryszk (Główny Specjalista DPI Ministerstwa Obrony Narodowej), Kamil Newczyński (SocialTalk.pl), Michał Mętlewicz (VIWA Entertainment), Marlena Sosnowska (PRESS-SERVICE Monitoring Mediów) oraz Jacek Wezgraj (Stowarzyszenie Lepszy Koszalin).
Program:
10.00 – Otwarcie konferencji.
10.20 – płk Dariusz Kryszk, Ministerstwo Obrony Narodowej – „Wizerunek wojska w kontekście 15 lat w NATO”.
10.50 – Kamil Newczyński, SocialTalk.pl – „Pokazuję bo lubię – czyli jak internetowy ekshibicjonizm wpływa na mój wizerunek?”.
11.20 – Przerwa kawowa.
11.30 – Michał Mętlewicz, VIWA Entertainment – „Koszalin przyjazny e-commerce – czyli działania wizerunkowe VIWA Entertainment”.
12.00 – dr Piotr Szarszewski, Politechnika Koszalińska – „Koszalin pełnia życia. Analiza strategii wizerunkowej miasta”.
12.30 – Przerwa kawowa.
12.40 – Jacek Wezgraj, Stowarzyszenie Lepszy Koszalin – „Koszalińskie organizacje polityczne w mediach społecznościowych”.
13.10 – dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, Politechnika Koszalińska – „Odmienne rozumienie wizerunku – od gry pozorów po działania profesjonalne”.
13.40 – Marlena Sosnowska, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów – „Marka Bloger. Wizerunek najbardziej wpływowych blogerów 2013 w mediach”.
14.10 – Rozstrzygnięcie konkursu. Zakończenie konferencji.
Organizator: Studenckie Koło Naukowe Public Relations FUTURA.
Nasz portal sprawuję patronat medialny nad tegorocznym wydarzeniem. Zdjęcie zawarte w artykule wykonano podczas IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „PR – sztuka skutecznej komunikacji”.