Powodem ograniczeń jest konieczność przeniesienia danych do nowego systemu oraz wymiany sprzętu informatycznego: komputerów, czytników linii papilarnych i paneli do składania podpisów.
W Zachodniopomorskim w Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie i w Delegaturze Urzędu w Koszalinie złożenie wniosku o wydanie paszportu oraz odbiór paszportów będą możliwe do 8 listopada (wtorek) do godz. 14.00.
9 i 10 listopada (środa i czwartek) nie będzie możliwe złożenie wniosku o paszport biometryczny oraz odebranie gotowego paszportu.
7 listopada (poniedziałek) w Terenowych Punktach Paszportowych: w Gryficach, Szczecinku, Łobzie, Wałczu, Myśliborzu, Świnoujściu możliwy będzie tylko odbiór paszportów.
8, 9 i 10 listopada Terenowe Punkty Paszportowe nie będą przyjmowały wniosków o paszport, i nie będą wydawały gotowych paszportów.
Wszyscy klienci, którzy mieli rezerwacje internetowe lub telefoniczne na dni, w których złożenie wniosku i odbiór paszportu nie będą możliwe, zostali poinformowani telefonicznie o nowym terminie wizyty w punkcie paszportowym - w dogodnym dla nich terminie.
Prosimy o uwzględnienie powyższego w swoich planach wyjazdowych i zaplanowanie wizyty w urzędzie, najpóźniej 8 listopada 2022 r. do godz. 14:00 czasu środkowo-europejskiego lub też po 14 listopada 2022 r.
Wznowienie pełnej obsługi paszportowej nastąpi 14 listopada (w poniedziałek).
Nowy system obsługi wniosków paszportowych uprości procedurę składania wniosku o paszport: