Jesteśmy dostępni przez internet - za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych ZUS. Można także kontaktować się telefonicznie pod nr infolinii 22 560 16 00. W sprawach dotyczących świadczeń i wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej klienci mogą dzwonić na dodatkowe numery telefonów - informuje Karol Jagielski, regionalny rzecznik ZUS województwa zachodniopomorskiego.
Centrum Obsługi Telefonicznej - 22 560 16 00 konsultanci dostępni w godz. od 7.00 do 18.00 w dni robocze (pn.-pt.) - w sprawach ogólnych.
Dodatkowe numery telefoniczne
Dzwoniąc pod numer 22 290 87 01 każdy może uzyskać informacje na temat świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, a także odnośnie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły.
Drugi uruchomiony numer 22 290 87 02 to kompleksowa obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców, a 22 290 87 03 to numer dla osób, które mają pytania na temat odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.