Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

ZUS Koszalin: zmiana w bezpośredniej obsłudze klientów

Autor Ala za Karol Jagielski, regionalny rzecznik ZUS województwa zachodniopomorskiego, fot. Google 29 Maj 2020 godz. 9:10
Dziś, 29 maja, nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa klientów w koszalińskim oddziale ZUS. Zgodnie z decyzją Sanepidu dziś przeprowadzona będzie dezynfekcja sali obsługi klientów.

Jesteśmy dostępni przez internet - za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych ZUS. Można także kontaktować się telefonicznie pod nr infolinii 22 560 16 00. W sprawach dotyczących świadczeń i wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej klienci mogą dzwonić na dodatkowe numery telefonów - informuje Karol Jagielski, regionalny rzecznik ZUS województwa zachodniopomorskiego.

 

Centrum Obsługi Telefonicznej - 22 560 16 00 konsultanci dostępni w godz. od 7.00 do 18.00 w dni robocze (pn.-pt.) - w sprawach ogólnych.

 

Dodatkowe numery telefoniczne

Dzwoniąc pod numer 22 290 87 01 każdy może uzyskać informacje na temat świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, a także odnośnie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola lub szkoły.

 

Drugi uruchomiony numer 22 290 87 02 to kompleksowa obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców, a 22 290 87 03 to numer dla osób, które mają pytania na temat odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej.