Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Straż miejska: nabór 4 aplikantów

Autor ekoszalin za UM Koszalin 21 Stycznia 2017 godz. 6:05
Prezydent Miasta Koszalina ogłosił nabór kandydatów na cztery wolne stanowiska urzędnicze: Aplikant w Straży Miejskiej Urzędu Miejskiego w Koszalinie ul. Mariańska 9

 

Prezydent Miasta Koszalina

Ogłasza nabór kandydatów na cztery wolne stanowiska urzędnicze: Aplikant
w Straży Miejskiej
Urzędu Miejskiego w Koszalinie

ul. Mariańska 9

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

Nadzorowanie porządku i bezpieczeństwa w Mieście, a w szczególności:

  •   Czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym.

  •   Współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwani awarii technicznych i skutków klęsk

    żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń.

  •   Współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych.

  •   Doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca zamieszkania.

  •   Kontrola utrzymania ładu i czystości na terenie gminy poprzez sprawdzanie wykonania w tym zakresie obowiązków przez administratorów, gospodarzy

    domów oraz inkasentów targowisk miejskich.

  •   Kontrola prawidłowego oznakowania ulic (w tym znaków drogowych), oświetlenia ulic i posesji, prawidłowego zabezpieczenia funkcjonowania punktów

    oświetleniowych.

  •   Ochrona estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, instytucji i zakładów pracy oraz posesji prywatnych i ich otoczenia.

  •   Oddziaływanie na służby miejskie odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych w kierunku zwiększenia efektywności ich działania,

    informowanie o zauważonych uszkodzeniach i awariach.

Wymagania niezbędne:

Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:

  •   posiada obywatelstwo polskie i ukończyła 21 lat,

  •   ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  •   posiada co najmniej wykształcenie średnie,

  •   jest sprawna pod względem fizycznym i psychicznym,

  •   nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

  •   cieszy się nieposzlakowaną opinią,

  •   ma uregulowany stosunek do służby wojskowej,

  •   posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku aplikanta.

Wymagania dodatkowe (pożądane):

znajomość regulacji prawnych z zakresu: prawa samorządowego (gminnego, powiatowego, ustawy o pracownikach samorządowych); Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie; kodeksu postępowania administracyjnego; kodeksu pracy; kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia; kodeksu wyborczego; Rozdziału VII Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej; ustaw i rozporządzeń dotyczących: straży gminnych; kodeksu wykroczeń; form współpracy straży gminnej (miejskiej) z Policją oraz sposobu informowania wojewody o tej współpracy; określenia szczegółowych zasad współpracy specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych z Policją, jednostkami ochrony przeciwpożarowej, obrony cywilnej i strażami gminnymi (miejskimi); zakresu i sposobu wykonywania przez strażników gminnych (miejskich) niektórych czynności; odpadów; środków przymusu bezpośredniego i broni palnej; wykroczeń, za które strażnicy straży gminnych są uprawnieni do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego; wysokości grzywien nakładanych w drodze mandatów karnych za wybrane rodzaje wykroczeń; kontroli ruchu drogowego; rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi; ewidencji ludności; ochrony zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych; utrzymania czystości i porządku w gminach; zakresu i sposobu prowadzenia przez straże gminne (miejskie) ewidencji etatów, wyposażenia oraz wyników działań straży; izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego; prawa o ruchu drogowym; transportu drogowego; znaków i sygnałów drogowych; ochrony przyrody; ochrony zwierząt; ochrony zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt; prawa ochrony środowiska; prawa wodnego; recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji; zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; prawa o miarach; baterii i akumulatorów.

znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
prawo jazdy kat. B, ukończony kurs dla strażników miejskich,
odporność na stres, kreatywność oraz umiejętność prawidłowej komunikacji, dyspozycyjność (praca zmianowa), umiejętność pracy
w zespole, umiejętność obsługi komputera.

  

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •   list motywacyjny, cv

  •   kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz kopie świadectw pracy,

  •   kopie dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 21 roku życia oraz uregulowany stosunek do służby wojskowej (kopia książeczki

    wojskowej),

  •   podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,

  •   podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  •   podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

    przestępstwo skarbowe (lub przedłożenie kopii zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

  •   osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru

    Karnego,

  •   podpisane oświadczenie o sprawności fizycznej i psychicznej – kandydat będzie zobowiązany do wzięcia udziału i zaliczenia testu sprawnościowego,

  •   osoba wybrana do zatrudnienia zostanie skierowana na badania lekarskie i psychologiczne.

    Osoby zainteresowane mogą dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą komplet dokumentów w terminie do 10 lutego 2017 roku na adres:

    Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin
    II piętro pokój 222 – KADRY
    z dopiskiem na zamkniętej kopercie: „Konkurs na stanowisko aplikanta w Straży Miejskiej”
    Korespondencja z uczestnikami konkursu odbywać się będzie wyłącznie drogą elektroniczną na adres wskaz
    any przez kandydata.
    Zgodnie z § 7a Zarządzenia Nr 356/1452/09 Prezydenta Miasta Koszalina z dnia 6 maja 2009 r. - dokumenty kandydatów biorących udział w procedurze naboru na w.w. stanowisko mogą zostać odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru,
    a po upływie tego okresu
    - podlegają komisyjnemu zniszczeniu.

page1image58592
Poprzedni artykuł
Następny artykuł