KRRiT powołała Lecha Parella na stanowisko Prezesa Zarządu Radia Gdańsk. KRRiT wysoko oceniła przebieg i osiągnięcia ostatniej sprawowanej przez niego kadencji, zaproponowane kierunki rozwoju rozgłośni, wysoką jakość oferty programowej Radia Gdańsk i rosnącą słuchalność rozgłośni na konkurencyjnym rynku.
KRRiT powołała Henryka Grzonkę na Prezesa Zarządu Radia Katowice, pozytywnie oceniając dotychczasowe zaangażowanie radia publicznego na rzecz regionu, doskonałą współpracę z lokalną społecznością i mniejszościami narodowymi zamieszkującymi Śląsk.
KRRiT powołała Piotra Ostrowskiego na Prezesa Zarządu Radia Koszalin. Dobrze oceniła spójną strategię funkcjonowania spółki w czasie ostatniej kadencji, merytoryczną pracę i konsekwencję w budowaniu atrakcyjnej oferty programowej i zaangażowanie rozgłośni regionalnej w inicjatywy lokalne.
KRRiT powołała Mariusza Pulita na Prezesa Zarządu Radia Kraków. Krajowa Rada pozytywnie oceniła predyspozycje i kompetencje, wykorzystanie kulturalnego potencjału Krakowa i regionu do budowania ciekawej oferty dla słuchacza, wyróżniającej się wysoką jakością oferty programowej oraz innowacyjność w rozwoju nowych platform dostępu do radia.
KRRiT powołała Pawła Frącza na Prezesa Zarządu Radia Opole, uznając jego spójną koncepcję programową i organizacyjną spółki za ogromny wkład w szybki rozwój rozgłośni we wszystkich obszarach jej działalności w ostatniej kadencji. Wysoko oceniono realizację przedsięwzięć finansowo-programowych, współpracę z mniejszościami narodowymi oraz pozycję lidera wśród rozgłośni radiowych regionu.
KRRiT powołała Mariusza Szymyślika na Prezesa Zarządu „Radia Merkury” w Poznaniu doceniając osiągnięcia upływającej kadencji, przede wszystkim skuteczne działania umacniające pozycję dwóch programów: regionalnego oraz miejskiego zwiększające ich udział w słuchalności.
KRRiT powołała Adama Rudawskiego na Prezesa Zarządu Radia Szczecin, uznając jego umiejętności konsekwentnego budowania ciekawej oferty programowej w połączeniu z wysoką słuchalnością rozgłośni, innowacyjne projekty słuchowisk radiowych i szukanie nowych kanałów dotarcia do słuchaczy radia.
Kadencje nowych zarządów spółek regionalnych rozgłośni radiowych Polskiego Radia rozpoczną się z dniem następującym po dniu odbycia Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy, zatwierdzających sprawozdania spółek za 2014 r. Kadencja trwa cztery lata.