Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Bezpłatne szkolenie sprzedażowe

Autor Paweł Kaczor / info. Centrum Biznesu w Koszalinie / grafika: concret.pl 5 Sierpnia 2013 godz. 7:05
Pracownicy z mikro i małych firm z województwa zachodniopomorskiego mogą skorzystać z bezpłatnego doskonalenia zawodowego. W dniach 12-14 sierpnia br. odbędzie się szkolenie pt. „Techniki sprzedaży z elementami negocjacji”. Wydarzenie będzie mieć miejsce w budynku Centrum Biznesu w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 42.

Podczas szkolenia zostaną poruszone takie kwestie, jak m.in. zasady skutecznego wywierania wpływu w sprzedaży, przygotowanie do negocjacji, rozwiązywanie trudności negocjacyjnych i magia języka sugestii, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych i negocjacyjnych, a także rozmowa handlowa, negocjacje – teoria i praktyka.

 

Program:

 

Poniedziałek – 12.08

 

8.30 – 10.30 – Typologia klientów – jak ich rozpoznać i dopasować komunikację. Modele sprzedaży, a jakość relacji z klientem.

10.30 – 10.45 – przerwa kawowa

10.45 – 12.15 – Co kupuje klient vs co sprzedaje handlowiec. Jak przyciągnąć uwagę klienta. Czy i jak sprzedawać cenę.

12.15 – 12.30 – przerwa kawowa

12.30 – 14.00 – Wywieranie wpływu, a dobry kontakt z klientem. Reguły skutecznej sprzedaży i wywierania wpływu.

14.00 – 14.30 – przerwa obiadowa

14.30 – 16.00 – Jak zwiększyć swoją skuteczność w relacjach biznesowych i sprzedażowych. Motywacja, a skuteczność sprzedaży.

 

Wtorek – 13.08

 

8.30 – 10.30 – Cechy dobrego negocjatora. Style negocjacji. Metaprogramy.

10.30 – 10.45 – przerwa kawowa

10.45 – 12.15 – Jak się przygotować do rozmowy. Ustalanie celów negocjacyjnych.

12.15 – 12.30 – przerwa kawowa

12.30 – 14.00 – Rozmowa handlowa – otwarcie, faza główna, finalizowanie.

14.00 – 14.30 – przerwa obiadowa

14.30 – 16.00 – Rozwiązywanie trudności negocjacyjnych i magia języka sugestii.

 

Środa – 14.08

 

8.30 – 10.30 – Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych i negocjacyjnych.

10.30 – 10.45 – przerwa kawowa

10.45 – 12.15 – Asertywność kontra agresja.

12.15 – 12.30 – przerwa kawowa

12.30 – 14.00 – Sprzedaż w dobrym stylu – jaki styl przyjąć. Systemy reprezentacji.

14.00 – 14.30 – przerwa obiadowa

14.30 – 16.00 – Podsumowanie.

 

Kontakt i zgłoszenia: Europejska Grupa Doradcza, Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5/27, 01-015 Warszawa, tel. 22 86 20 005, kom. 787 785 989, e-mail: hanna@eurogrupa.com.pl – Hanna Łukasik.