Zadania akcji organizowanej przez Grupę Polpharma to m.in. przeprowadzenie 200 tys. pomiarów ciśnienia tętniczego (każde wykonane badanie to złotówka na rzecz Kliniki Zdrowego Serca w Zabrzu),
wsparcie obchodów Światowego Dnia Serca, a także sporządzenie raportu na temat czynników ryzyka chorób układu krążenia.
Na każdego, kto przyjdzie 2 sierpnia br. zbadać swoje serce, będą czekać wykwalifikowane pielęgniarki, które od razu po pomiarze podadzą wynik, a także udzielą porad z zakresu profilaktyki. Tego dnia Koszalinianie, a także mieszkańcy okolic, mogą przyjść na parking przed Galerią „Emka” i dowiedzieć się czy problem nadciśnienia dotyczy również ich.
„Ciśnienie na życie” ma uświadomić Polaków, jakie ryzyko niesie ze sobą brak profilaktyki schorzeń układu krążenia. Badania w ramach akcji wykonywane są na terenie całego kraju, m.in w centrach handlowych, kurortach, a także podczas pielgrzymek, wydarzeń sportowych czy ważnych konferencji. Kampania odwiedza również Uniwersytety Trzeciego Wieku.
Zapraszamy do obejrzenia jednego z wielu filmików promujących akcję: