Tokijska prezentacja w stylu 20 slajdów w 20 sekund każdy, obchodzi w Koszalinie mały jubileusz. Choć tak naprawdę odbyło się 11 edycji, bo pierwsza zerowa trochę nielegalnie, bez certyfikatu od pomysłodawców.
Może trudno to sobie wyobrazić, ale w czasach zamierzchłego socjalizmu zdarzały się w Polsce próby nieśmiałego copywriterstwa. Pierwszym znanym sloganem reklamowym był „Cukier krzepi” autorstwa Melchiora Wańkowicza. Drugim zaś, ogłoszony na konkurs fabryki żarówek: „Polam i wszystko jasne” (anonimowy dziś autor podobno skasował za te słowa niezłe honorarium).
Chciałoby się rzecz: Pecha Kucha i wszystko jasne, ale chyba jednak tak do końca nie jest, choć w organizacji PKN (Pecha Kucha Night) bierze już udział kilkadziesiąt tysięcy ludzi na całym świecie. Choć może i kilkaset.
Być może jednym z pomysłów na PKN-ową prezentację, jest wykorzystanie plakatów, które powstały dotychczas. Każdy z nich jest małym dziełem sztuki. W naszej galerii prezentujemy je wszystkie, szkoda tylko że nie ma ich dwudziestu :)