Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
kultura

Pecha Kucha po raz 10 / plakaty

Autor Kuba Grabski 24 Października 2012 godz. 13:00
Tokijska prezentacja w stylu 20 slajdów w 20 sekund każdy, obchodzi w Koszalinie mały jubileusz. Choć tak naprawdę odbyło się 11 edycji, bo pierwsza zerowa trochę nielegalnie, bez certyfikatu od pomysłodawców.
Może trudno to sobie wyobrazić, ale w czasach zamierzchłego socjalizmu zdarzały się w Polsce próby nieśmiałego copywriterstwa. Pierwszym znanym sloganem reklamowym był „Cukier krzepi” autorstwa Melchiora Wańkowicza. Drugim zaś, ogłoszony na konkurs fabryki żarówek: „Polam i wszystko jasne” (anonimowy dziś autor podobno skasował za te słowa niezłe honorarium).
Chciałoby się rzecz: Pecha Kucha i wszystko jasne, ale chyba jednak tak do końca nie jest, choć w organizacji PKN (Pecha Kucha Night) bierze już udział kilkadziesiąt tysięcy ludzi na całym świecie. Choć może i kilkaset.



Być może jednym z pomysłów na PKN-ową prezentację, jest wykorzystanie plakatów, które powstały dotychczas. Każdy z nich jest małym dziełem sztuki. W naszej galerii prezentujemy je wszystkie, szkoda tylko że nie ma ich dwudziestu :)





Następna impreza