ekoszalin POLECA
Film
Ekoszalin z mat. informacyjnych CK105 - 28 Lutego 2017 godz. 18:12
„Start-Up Kultura” to konkurs na projekt wydarzenia kulturalnego, przy realizacji którego CK 105 w Koszalinie sfinansuje koszty w wysokości do 2 tys. zł. Pula finansowa, jaką instytucja dysponuje na realizację projektów w ramach konkursu inicjatyw lokalnych, to łącznie 20 tys. zł. Do konkursu można zgłaszać projekty, które mają charakter wydarzenia kulturalnego rozgrywającego się na terenie Koszalina, umożliwiają korzystanie z efektów realizacji projektu ogółowi mieszkańców lecz nie mogą mieć charakteru inwestycyjnego. O tym m.in. jak długo trwa konkurs, kiedy można spodziewać się jego wyników, jaki jest czas realizacji projektu można dowiedzieć się poniżej z regulaminu, który zawiera też formularz zgłoszeniowy.
REGULAMIN KONKURSU INICJATYW LOKALNYCH „START-UP KULTURA” NA ROK 2017
Rozdział I
Postanowienia ogólne
1. Organizatorem konkursu inicjatyw lokalnych „Start-up kultura” jest Centrum Kultury 105 w Koszalinie, zwane dalej CK105.
2. Inicjatywy lokalne „Start-up kultura” to konkurs na projekt wydarzenia kulturalnego, przy realizacji którego CK105 sfinansuje koszty w wysokości do 2 tys. zł.
3. Pula finansowa, jaką CK105 dysponuje na realizację projektów w ramach konkursu inicjatyw lokalnych, to łącznie 20 tys. zł.
4. Kwota 2 tys. zł, którą CK105 przyzna wyłonionym w konkursie projektom, może stanowić do 100 proc. budżetu projektu.
Rozdział II
Postanowienia dotyczące zgłaszanych projektów
W ramach budżetu inicjatyw lokalnych mogą być zgłaszane projekty, które:
Mają charakter wydarzenia kulturalnego rozgrywającego się na terenie Koszalina.
Umożliwiają korzystanie z efektów realizacji projektu ogółowi mieszkańców.
Są zgłaszane do konkursu po raz pierwszy, tzn. ani ich nazwa, ani zakres merytoryczny nie powielają projektów zgłoszonych do konkursu w I edycji.
W ramach konkursu inicjatyw lokalnych nie mogą być zgłaszane projekty, które:
a) mają charakter inwestycyjny (np.: zakładają wykonanie dokumentacji projektowej, remontu).
b) mają charakter wydarzenia cyklicznego, objętego już budżetem np. miejskim.
Postanowienia dodatkowe:
Czas realizacji projektów musi się zawrzeć w okresie od 11.04.2017r. do 31.12.2017r.
Projekty mogą zgłaszać wyłącznie osoby pełnoletnie.
Zgłaszający nie muszą być mieszkańcami Koszalina; dozwolone jest zgłoszenie więcej niż jednego projektu.
Wnioskujący podczas realizacji projektów mogą liczyć na wsparcie techniczne CK 105 (nieodpłatne nagłośnienie i oświetlenie wraz z obsługą oraz udostępnienie sal należących do CK105 - do dyspozycji są Club 105, sala widowiskowa i baletowa) i wsparcie promocyjne mediów, których przedstawiciele wchodzą w skład komisji konkursowej.
Rozdział III
Terminy i tryb wyboru projektów
Wnioski przygotowane na wzorze będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego regulaminu należy składać osobiście lub pocztą w terminie od 1.03.2017r. do 31.03.2017r. w sekretariacie CK105 (ul. Zwycięstwa 105, 75-001 Koszalin) lub pocztą mailową na adres: radoslaw.czerwinski@ck105.koszalin.pl.
Wyborem najlepszych projektów zajmie się Komisja, w skład której wejdą przedstawiciele koszalińskich mediów oraz CK105.
Ogłoszenie listy wybranych projektów, które otrzymają dofinansowanie w ramach „Start-Up 2017” nastąpi 10.04.2017r.
- wszyscy projektodawcy zostaną powiadomieni o przyznaniu lub nieprzyznaniu dofinansowania drogą mailową bądź telefoniczną najpóźniej do dnia 10.04.2017 r.
- informacje o projektach, które otrzymały dofinansowanie ogłoszone będą w lokalnych mediach i za pomocą stron internetowych obsługiwanych przez CK 105
Komisja przy wyborze wniosków weźmie pod uwagę:
- walory kulturotwórcze projektu
- możliwość skorzystania z efektów projektu przez jak największą liczbę koszalinian
- innowacyjność, kreatywność projektu
Komisja ma do dyspozycji 20 tys. zł, które może podzielić na dowolnie wybraną liczbę projektów.
Maksymalna kwota dofinansowania projektu wynosi 2 tys. zł, nie ma limitu na minimalne dofinansowanie.
W sytuacji niedostatecznej liczby zgłoszonych projektów lub ich niskiej wartości komisja może odstąpić od rozdysponowania całości kwoty przeznaczonej na realizację budżetu inicjatyw lokalnych.
W sprawach nieujętych w regulaminie decyduje komisja.
Rozdział IV
Realizacja projektów
1. Po ogłoszeniu wyników konkursu jego zwycięzcy w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników zobowiązani są potwierdzić wolę i możliwość zrealizowania projektu.
2. Każda osoba będąca autorem zwycięskiego projektu jest zobowiązana podpisać umowę z CK105 na realizację swojego projektu.
3. W przypadku przyznania kwoty niższej od założonej we wniosku, wnioskodawca w terminie 7 dni od potwierdzenia udziału w projekcie, przygotuje nowy budżet i kosztorys wydarzenia.
4. Sfinansowanie całości lub części projektu przez CK105 oznacza składanie zamówień przez CK105, a następnie pokrycie płatności z faktur związanych z zadaniem (do wysokości wskazanej przez komisję konkursu).
5. Pokrycie przez CK105 płatności z faktur związanych z zadaniem udokumentowane będzie każdorazowo adekwatną umową lub zleceniem.
6. Koszty realizacji projektu przekraczające kwotę przyznaną przez Komisję pokrywa wnioskodawca.
7. Za realizację projektów wyłonionych w konkursie odpowiada koordynator projektu inicjatyw lokalnych – Radosław Czerwiński z CK105, tel. 607-882-605, email: radoslaw.czerwinski@ck105.koszalin.pl.
Załącznik nr 1 do regulaminu konkursu inicjatyw lokalnych „Start-up kultura”