Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
sport

Sport promuje Pomorze Zachodnie

Autor Artur Rutkowski 18 Lutego 2015 godz. 6:58
Po raz kolejny Województwo Zachodniopomorskie będzie promowało się przez sport zawodowy. Ruszył właśnie konkurs ofert, którego pula wynosi 350 tys. zł. Wnioski można składać do 16 marca 2015 r.

 - Chcemy wspierać nasze najlepsze kluby, które mają odwagę sięgać po największe trofea i występować w najwyższych klasach rozgrywkowych. Zależy nam także, aby Pomorze Zachodnie było promowane jako region, którego mieszkańcy są ambitni i potrafią osiągać wyznaczone cele - mówi marszałek województwa Olgierd Geblewicz.

 

Konkurs pozwoli wyłonić podmioty: kluby, stowarzyszenia i związki sportowe, których reprezentanci, zwłaszcza drużyny, występują w najwyższych rangą rozgrywkach. Wyłonione zespoły otrzymają wsparcie finansowe w zamian za świadczenia promocyjne na rzecz Pomorza Zachodniego. W poprzednich latach oferty drużyn były bardzo zróżnicowane. Najczęściej dotyczyły oznakowania strojów sportowych logiem województwa, ale również prowadzenia kampanii outdoorowych, promocji na bandach ledowych czy produkcji gadżetów dla kibiców opatrzonych logo Pomorze Zachodniego.

 

Konkurs dotyczy 5 zadań skierowanych do różnych dyscyplin. To promocja poprzez rozgrywki ligowe najwyższych krajowych klas drużyn piłki nożnej z Województwa Zachodniopomorskiego; drużyn piłki nożnej halowej; drużyn piłki ręcznej; drużyn piłki koszykowej oraz drużyn piłki siatkowej.

 

 

Rozgrywki najwyższych klas poszczególnych dyscyplin sportu stanowią doskonały sposób na promocję Pomorza Zachodniego. Wpływa na to wysoka oglądalność zawodów (na żywo, jak i w transmisjach), a także prestiż wynikający z udziału w najwyższych klasach rozgrywkowych. Obecność logotypu i nazwy Pomorza Zachodniego na materiałach wizualnych i strojach zachodniopomorskich klubów jest również czynnikiem budującym lokalną tożsamość – warto przypominać, że dany klub reprezentuje nie tylko miasto, w którym funkcjonuje, ale i cały region.

Poprzedni artykuł