Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Najlepsza reklama

Autor ekoszalin za gunnreport.com 31 Stycznia 2015 godz. 9:21
Lubicie reklamy? Nie! Wiemy, że was denerwują. Kiedy się zaczynają wykorzystujemy ten czas na zrobienie sobie np. herbaty. Są jednak I takie, które warto obejrzeć.

“The Epic Split” spot reklamowy agancji Forsman & Bodenfors zajął pierwsze miejsce w ranking “The Gunn Report”.

“Część zdjęć zdecydowlaiśmy się nakręcić na żywo. Chcieliśmy aby ludzie na całym świecie mówili o ciężarówkach. Szukaliśmy jak najbardziej skutecznego sposobu dotarcia do nabywców ciężarówek, kierowców, ich rodzin i przyjaciół.  Ujęcie, gdy Jean-Claude Van Damme robi szpagat pomiędzy dwoma cofającymi samochodóami pokazały  unikalną funkcję kierownicy Volvo. Dzięki temu nasz spot był najczęściej ogladaną reklamą samochodową na YouTube”.

Dodajmy, że szwedzka agencja Forsman & Bodenfors była najczęściej nagradzoną w minionym roku.  “The Gunn Report” jest niezależnym raportem globalnych kampanii reklamowych, , który wyszczególnia  najczęściej nagradzane prace w świecie i jego twórców.Łączy zatem listy laureatów z 46 najważniejszych nagród na świecie w celu ustalenia rocznego ranking dla branży reklamowej. Pierwszy raport został opublikowany w 1999 roku, i od tego czasu stał się on jednym z najbardziej miarodajnych analiz kampanii reklamowych na całym świecie.

 

Volvo Trucks “The Epic Split” (Forsman & Bodenfors, Gothenburg)

Harvey Nichols “Sorry, I spent it on myself” (Adam & Eve/DDB, London)

New Zeland Transport Agency “Mistakes” (Clemenger BBDO, Wellington)

Guinness “Saperus” (AMV/BBDO)

Old Spice “Mom Song” (Wiedeń, Kennedy)

Poprzedni artykuł