Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
sport

Opłacalne reklamy

Autor Patryk Pietrzala / fot. press.pl 20 Czerwca 2014 godz. 18:56
Transmisje Mistrzostw Świata w piłce nożnej są doskonałą okazją do zareklamowania firm i przedsiębiorstw. Ponadto Telewizja Polska notuje bardzo dobre wyniki oglądalności mundialu, które sprzyjają większym przychodom z wykupowania czasu antenowego.

Sport to przede wszystkim biznes i tak należy odbierać wszystkie inwestycje, reklamy i dotacje przeznaczane na daną dyscyplinę sportu. Od ponad tygodnia w Telewizji Polskiej króluje piłka nożna, która od kilkunastu lat generuje ogromne zyski. Wiele firm i przedsiębiorstw chciało wykorzystać większą oglądalność i wykupić czas na antenie.

 

Największą oglądalność miał mecz otwarcia, gdy gospodarze – Brazylia mierzyła się z Chorwacją. Wówczas przed telewizory zasiadło ponad 5 milionów i 300 tysięcy Polaków. Najmniej atrakcyjnym widowiskiem było spotkanie Wybrzeże Kości Słoniowej z Japonią, wówczas wskaźniki pokazały nieco ponad 260 tysięcy.

 

Wszystkie reklamy na głównych antenach TVP kosztują 40 tysięcy złotych i więcej. Najdroższy jest spot przed drugą połową meczu finałowego (202,6 tys. zł), który będzie transmitowany w Jedynce. W Dwójce najwyżej wyceniono mecz zaplanowany na wtorek (8 lipca) spoty przed drugą połową kosztują 162,1 tys. zł. Podsumowując średnia cena w cenniku Telewizji Polskiej na lipiec jest o 21% wyższa niż rok temu.

 

Czytaj też

Koszalin: Reklamy szpecą

Ala za Urząd Miejski, fot. archiwum - 13 Marca 2018 godz. 5:31
Nie lubimy reklam. Uważamy, że jest ich za dużo, i że są brzydkie. Tak wynika z badania ankietowego przeprowadzonego w trakcie prac projektowych nad Uchwałą Krajobrazową dla miasta Koszalina. Badanie odbyło się w dniach od 13 do 28 lutego W badaniu wzięło udział 496 respondentów. Zdecydowana większość badanych zauważa nadmiar reklam na terenie miasta Koszalina. Ogólna opinia respondentów na temat reklam w Koszalinie jest negatywna, uważają, że reklamy przesłaniają elementy architektury i krajobrazu (80%), jest ich za dużo (76%). Nie podobają się 55% respondentów, podobają się zaledwie 3% respondentów.     Zdecydowana większość badanych uważa, że przepisy prawa lokalnego powinny regulować zasady sytuowania reklam w przestrzeni miejskiej. Ograniczenia w umieszczaniu reklam powinny być zależne od obszaru miasta. Prawo lokalne powinno także regulować parametry reklam takie jak: ilość (86%), wielkość (79%), forma reklamy (77%) oraz ich lokalizację (84%).  Większość (66%) respondentów uważa, że powinno się wprowadzić dodatkową opłatę za umieszczanie reklam i urządzeń reklamowych w przestrzeni publicznej.  Odnośnie ogrodzeń badani w większości wskazywali, że należy określić ich wysokość, formę i materiały z których powinny być wykonywane w zależności od obszaru miasta. Nie dotyczy to jedynie terenów przemysłowych, na których według respondentów nie należy określać powyższych parametrów.  Respondenci odpowiadając na pytanie dotyczące istniejących elementów małej architektury najczęściej wskazywali na brak charakterystycznych elementów, wyróżniających Koszalin od innych miast (46%), oraz na zbyt dużą różnorodność obiektów (22%).