Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

„Polska. Spring into new”

Autor Paweł Kaczor / info. m.wirtualnemedia.pl/rmf24.pl / fot. kadr ze spotu „Polska. Spring into new” 6 Czerwca 2014 godz. 13:45
W zagranicznych kanałach telewizyjnych emitowany jest spot ph. „Polska. Spring into new” z Chrisem Niedenthalem jako narratorem. Jest to kolejna odsłona kampanii Ministerstwa Spraw Zagranicznych, która skierowana jest do obcokrajowców. Film pokazuje zmiany, jakie nastąpiły w naszym kraju w ciągu ostatnich 25 lat. Według nieoficjalnych informacji, klip kosztował milion złotych.

Celem akcji „Polska. Spring into new” jest pokazanie przy okazji 25-lecia przemian ustrojowych z 1989r., jak nasz kraj zmienił się na lepsze. Produkcją spotu, a także kreacją całej kampanii zajęła się agencja Saatchi&Saatchi, która została wybrana w konkursie. Narratorem spotu jest Chris Niedenthal, autor słynnego zdjęcia, które przestawia czołgi podczas stanu wojennego przed warszawskim kinem Moskwa. To z jego pespektywy przedstawiany został skok cywilizacyjny, który dokonała Polska.

 

Półminutowy spot rozpoczynają czarno-białe zdjęcia z czasu stanu wojennego. Następnie, już w kolorze, widać głównie młodych ludzi na ulicach oraz w nowoczesnej uczelni. Nie zabrakło również krajobrazów z drapaczami chmur, a także ze Stadionem Narodowym w Warszawie. Na końcu klipu prezentowane jest logo promocyjne Polski, które zaprojektowała agencja Saffron Brand Consultants.

 

Zapraszamy do obejrzenia i wysłuchania spotu „Polska. Spring into new”:

 

 

Branża reklamowa chwali ten filmik. Wielu ekspertów z agencji marketingowych ocenia ten przekaz pozytywnie. Pochlebnie również komentowany jest wybór fotografa Chrisa Niedenthala do roli głównego bohater i narratora reklamy. Także hasło „Polska. Spring into new” oraz prezentowane na końcu logo promocyjne Polski zebrało pozytywne oceny. Wśród strategów reklamowych negatywne opinie o spocie pojawiają się rzadko. A co Wy sądzicie o tej reklamie? Zapraszamy do dyskusji.

Poprzedni artykuł