Podczas szkolenia zostaną poruszone takie kwestie, jak m.in. zasady skutecznego wywierania wpływu w sprzedaży, przygotowanie do negocjacji, rozwiązywanie trudności negocjacyjnych i magia języka sugestii, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych i negocjacyjnych, a także rozmowa handlowa, negocjacje – teoria i praktyka.
Program:
Poniedziałek – 12.08
8.30 – 10.30 – Typologia klientów – jak ich rozpoznać i dopasować komunikację. Modele sprzedaży, a jakość relacji z klientem.
10.30 – 10.45 – przerwa kawowa
10.45 – 12.15 – Co kupuje klient vs co sprzedaje handlowiec. Jak przyciągnąć uwagę klienta. Czy i jak sprzedawać cenę.
12.15 – 12.30 – przerwa kawowa
12.30 – 14.00 – Wywieranie wpływu, a dobry kontakt z klientem. Reguły skutecznej sprzedaży i wywierania wpływu.
14.00 – 14.30 – przerwa obiadowa
14.30 – 16.00 – Jak zwiększyć swoją skuteczność w relacjach biznesowych i sprzedażowych. Motywacja, a skuteczność sprzedaży.
Wtorek – 13.08
8.30 – 10.30 – Cechy dobrego negocjatora. Style negocjacji. Metaprogramy.
10.30 – 10.45 – przerwa kawowa
10.45 – 12.15 – Jak się przygotować do rozmowy. Ustalanie celów negocjacyjnych.
12.15 – 12.30 – przerwa kawowa
12.30 – 14.00 – Rozmowa handlowa – otwarcie, faza główna, finalizowanie.
14.00 – 14.30 – przerwa obiadowa
14.30 – 16.00 – Rozwiązywanie trudności negocjacyjnych i magia języka sugestii.
Środa – 14.08
8.30 – 10.30 – Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych i negocjacyjnych.
10.30 – 10.45 – przerwa kawowa
10.45 – 12.15 – Asertywność kontra agresja.
12.15 – 12.30 – przerwa kawowa
12.30 – 14.00 – Sprzedaż w dobrym stylu – jaki styl przyjąć. Systemy reprezentacji.
14.00 – 14.30 – przerwa obiadowa
14.30 – 16.00 – Podsumowanie.
Kontakt i zgłoszenia: Europejska Grupa Doradcza, Skwer Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5/27, 01-015 Warszawa, tel. 22 86 20 005, kom. 787 785 989, e-mail: hanna@eurogrupa.com.pl – Hanna Łukasik.