W klasie 1 najszybsza okazała się załoga Automobilklub Stargardzki, w składzie Dariusz Pękalski i Daniel Pękalski, którzy jechali Hondą Civic podium uzupełnili Piotr Nawrocki i Michał Jacniacko (Automobilklub Morski, Peugeot 106) oraz Jakub Skibnici i Justyna Mieczkowska (niezrzeszony Kołobrzeg, Opel Corsa). W tej klasie oprócz wyżej wymienionych, startowały cztery załogi z Koszalina oraz jedna z Sianowa.
KLasa 4 została zdominowana przez Koszalin, startowało w sumie 12 załóg, w tym 8 z Koszalina. Najszybsi okazali się Andrzej Łukaszczyk/Waldemar karwas (Automobilklub Koszaliński, Subaru Impreza), drudzy byli Michał Michał Iwańcio/Krzysztof Brodziński (Autumobilklub Koszaliński), a podium uzupełnili Tomasz Dulas/Tomasz Pyta (Automobilklub Orski, SUbaru Impreza).
Pełne wyniki rajdu -->> WYNIKI KOŃCOWE 39 Rajdu Monte Karlino1 runda PPAiK 2013
W piątek 22 marca nie odbył się inaugurujący 39 edycję Rajdu Monte Karlino wieczorny odcinek specjalny ulicami Karlina. Zebranych licznie miłośników miejskiego ścigania spotkał niemały zawód. Organizatorzy nie dopełnili wszystkich formalności w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Skutek był jeden - brak zgody na przejazd ulicami miasta.
Rajd miał rozpocząć się w Karlinie, widowiskowym pokazem ratownictwa drogowego, po którym zawodnicy mieli wystartować w wieczornym OS-sie ulicami miasteczka. Wszystko zaplanowano na 18.30. Niestety, Organizatorzy nie dopełnili wszystkich formalności i nie uzyskali zgody Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad na zamknięcie karlińskich ulic. Jeszcze godzinę po planowanym rozpoczęciu imprezy nikt nie poinformował zebranych o zaistniałej sytuacji. Próby "załatwienia" pozwolenia trwały prawie dwie godziny. Ostatecznie odbył się tylko mało widowiskowy, bo prawie po ciemku pokaz strażacki, po czym z megafonów odczytany został komunikat o odwołaniu imprezy.
Na starcie rajdu stanęło 58 załóg, dodajmy, że w roku 2012 na starcie rajdu stanęła rekordowa ilość 75 załóg z całego kraju.
Podobnie jak w latach ubiegłych próby sprawnościowe rajdu odbyły się na trasie między miastami Karlino - Koszalin - Białogard. W sobotę na uczestników rajdu czekały 2 pętle po 5 prób sprawnościowych o charakterze oesowym, wytyczone na zamkniętych odcinkach dróg. W Białogardzie załogi rywalizowali na ulicznym odcinku miejskim, a finałowa próba rajdu, już tradycyjnie, odbyła się w centrum Koszalina - między Ratuszem a Muzeum.