W zestawieniu z innymi tytułami regionalnymi „Głos” znajduje się wśród liderów strat procentowych — większe straty miały tylko niektóre inne tytuły, jak Polska Metropolia Warszawska (−47,3 %, 2 898 egz.) czy Gazeta Krakowska (−31,7 %, 2 887 egz.)
Również inne kwartały pokazują trudną sytuację
W II kwartale 2024 roku „Głos – Dziennik Pomorza” zanotował spadek o −22,20%, z poziomu 4 981 egzemplarzy do 3 875 egz. średnio dziennie. Wcześniejsze dane za ten okres (wirtualnemedia.pl) wskazują na spadek rzędu −29,08%, przy sprzedaży 3 893 egz. średnio na dzień.
“Głos” jest częścią grupy Polska Press / Orlen Press, która odnotowała spadki sprzedaży w wielu tytułach sięgające nawet 30 %
"Głos - Dziennik Pomorza" obejmuje mutacje: Głos Szczeciński, Głos Koszaliński i Głos Pomorza. obecny wynik sprzedaży jest dramatycznie niski. WW okresie swojej świetności sam "Głos Koszaliński" sprzedawał się w nakładach sięgających ponad 100 000 egz.
Spadek o 26,7% w I kwartale 2025 stawia ten tytuł wśród regionalnych liderów w zakresie strat sprzedażowych. Sprzedaż na poziomie 3 400 egz. to obecnie bardzo niski wynik, szczególnie biorąc pod uwagę trzy mutacje regionalne. Trudna sytuacja dotyczy całej grupy Polska Press / Orlen Press, ale „Głos” wyróżnia się jednym z najwyższych spadków i dramatycznie niską bazą nakładową.Te dane wskazują na narastające wyzwania dla lokalnej prasy drukowanej: cyfryzację, trudności dystrybucyjne, spadające budżety reklamowe i rosnące koszty.
Na zdjęciu: Pierwsze, historyczne wydanie nowego "Głosu Koszalińskiego".