Kreacje jak i przekazy przygotowali m.in.: Monika Kwaśniewska, Dawid Nykiel, Arkadiusz Przybylski, Roksana Górska, Maja Chodorowska, Karyna Natura, Joanna Szychowska, Mikita Shpakouski, Aleksandr Ilyasevich i Ivan Tatarenko.
Celem kampanii było wpłynięcie na zachowanie młodych pasażerów komunikacji miejskiej i przekonanie ich do zaprzestania niewłaściwych praktyk. Studenci zwrócili uwagę przede wszystkim na problem wulgarnego języka używanego w autobusach MZK oraz zachowania, takie jak kładzenie butów na siedziskach czy zajmowanie miejsc plecakami, mimo braku wolnych siedzeń dla innych pasażerów.

Jeśli ktoś dostrzeże inspirację jedną z głośnych polskich kampanii przeciwko niewłaściwym zachowaniom w sieci, to było to działanie w pełni zamierzone.



Kreacje studentek i studentów pokazują, że media społecznościowe mogą być skutecznym narzędziem w edukacji i kształtowaniu postaw społecznych. Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i gratulujemy kreatywnych projektów!