Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
sport

Sportowa promocja Pomorza Zachodniego. Ruszył konkurs dla klubów

Autor Ekoszalin z mat. informacyjnych 18 Lutego 2019 godz. 14:51
Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego przeznaczył 500 tys. zł dla zachodniopomorskich klubów, które występują w najwyższych ligach. W zamian będą promowały Pomorze Zachodnie. Wnioski można składać do 18 marca br.

 

To już siódma edycja konkursu. Od 2013 roku samorząd województwa wsparł kluby sportowe łączną kwotą 2,5 mln zł.

 

- Budujemy tożsamość zachodniopomorskiego sportu, dbając o promocję regionu na arenach sportowych, gdzie toczy się rywalizacja na najwyższym poziomie. Mamy się czym pochwalić. Nasze kluby sięgają po trofea, walczą o najwyższe lokaty, gwarantują emocje. Pamiętajmy, że reprezentują nie tylko swoje miasto, ale i Pomorze Zachodnie. Od siedmiu lat udaje nam się ten związek umacniać. Czekamy na zgłoszenia - mówi marszałek Olgierd Geblewicz.

 

Konkurs zorganizowany został w siedmiu kategoriach, które przewidziane są dla klubów posiadających drużyny w najwyższych klasach rozgrywkowych piłki nożnej, futsalu, piłki ręcznej, siatkowej, koszykówki, futbolu amerykańskiego. W sportach wodnych środki wspomogą organizację wydarzeń o randze Mistrzostw Świata, Europy oraz Polski rozgrywanych w naszym regionie.

 

Logo na koszulkach, sprzęcie czy w otoczeniu sportowych aren to skuteczny sposób na promocje. Wpływa na to wysoka oglądalność zawodów na żywo i w transmisjach, ale także prestiż wynikający z udziału na najwyższym szczeblu rozgrywek.

 

W zeszłym roku wsparcie w ramach konkursu trafiło do 12 klubów z Pomorza Zachodniego. Doświadczenia z lat poprzednich pokazały, że realizowane przez kluby świadczenia są różnorodne: od umieszczenia logo na strojach sportowych, przez oznakowanie gadżetów, szalików, sprzętu, bandy LED na obiektach, aż po zapowiedzi spikera podczas zawodów.