Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Kto zbuduje Trasę Kaszubską? Dziewięć firm złożyło oferty

Autor Ala za GDDKiA 18 Października 2017 godz. 7:16
Wpłynęło 9 ofert na realizację drogi ekspresowej S6 dla zadania nr 4 z Szemudu do Gdyni Wielkiego Kacka na Obwodnicy Trójmiasta.

 

Otwarto oferty na odcinek trasy S6 Szemud – Gdynia Wielki Kack

17-10-2017
Wpłynęło 9 ofert na realizację drogi ekspresowej S6 dla zadania nr 4 z Szemudu do Gdyni Wielkiego Kacka na Obwodnicy Trójmiasta.

W dniu 17.10.2017 r. zostały otwarte oferty firm i konsorcjów zainteresowanych projektowaniem i budową fragmentu drogi ekspresowej S6 – zadanie nr 4 odcinek Szemud (bez węzła) – Gdynia Wielki Kack (z węzłem). Było ich 9. Kryteria wyboru to:

• termin realizacji – 5 proc. (do budowy nie wlicza się okresów zimowych od 15 grudnia do 15 marca, a do projektowania tak);

• gwarancja na elementy przedmiotu umowy określone w gwarancji jakości (m.in. warstwy konstrukcyjne i nawierzchnia, prefabrykaty betonowe, obiekty inżynierskie, ekrany akustyczne);

• cena – 90 proc.

Zamawiający – Generalna Dyrekcja Dróg krajowych i Autostrad przewidziała na to zadanie 852 873 285,40 zł.

 

Zestawienie ofert na odcinek S6 Szemud – Gdynia Wielki Kack:

 

1. POL-AQUA Sp. z o.o. – 817.110.153,92; termin: 34 miesiące, 10 lat gwarancji;

2. Metrostav Polska SA – 818.465.397,79 zł; termin: 34 miesiące, 10 lat gwarancji;

3. Konsorcjum firm: Strabag sp. z o.o., Strabag Infrastruktura Południe sp. z o.o. -827.686.203,66 zł, termin: 34 miesiące, 10 lat gwarancji;

4. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Kobylarnia S.A. (lider), Mirbud SA – 844.881.888,12 zł; termin: 34 miesiące, 10 lat gwarancji;

5. Budimex SA – 853.763.222,48 zł, termin: 34 miesiące, 10 lat gwarancji;

6. Konsorcjum firm: Societá Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A. (lider). INSO Sistemi per le Infrastrutture Sociali S.p.A., NDI sp. z o.o., NDI SA – 860.955.720,00 zł; termin: 34 miesiące, 10 lat gwarancji;

7. Konsorcjum firm: Porr Polska Infrastructure SA (lider), Porr Bau GmbH (Partner) – 888.986.349,91 zł, termin: 34 miesiące, 10 lat gwarancji;

8. IDS–BUD SA – 945.870.000,00 zł; termin: 34 miesiące, 10 lat gwarancji;

9. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o. – 1.070.616.600,00 zł, termin: 34 miesiące, 10 lat gwarancji;

Więcej o tym odcinku S6: 

Początek zadania 4 znajduje się za węzłem Szemud, a koniec odcinka zadania 4 znajduje się za węzłem Gdynia Wielki Kack, na istniejącej Obwodnicy Trójmiasta. Odcinek drogi ekspresowej ma ok. 20,2 km długości oraz dodatkowo 2,9 km ma długość rozbudowywanego odcinka istniejącej Obwodnicy Trójmiasta. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku i pas awaryjnego postoju, a na odcinku Chwaszczyno – Gdynia Wielki Kack oraz na odcinku Obwodnicy Trójmiasta w obrębie węzła Gdynia Wielki Kack – ze względu na natężenia ruchu - będą to trzy pasy. Na trasie zostaną wybudowane trzy węzły drogowe: „Koleczkowo”, „Chwaszczyno” zespolony z „Gdynia Dąbrowa” oraz rozbudowany węzeł „Gdynia Wielki Kack”.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł