– Ursus to ponad 120 lat rozwoju mechanizacji krajowego rolnictwa, zbierania doświadczeń i podtrzymywania przemysłowych tradycji w oparciu o rodzimy kapitał. To najstarsza polska marka, która stała się partnerem polskich rolników. Z naszych maszyn korzystają kolejne już pokolenia Polaków – mówi Karol Zarajczyk, prezes spółki Ursus SA.
– Mało kto wie, że z 1,5 mln wszystkich ciągników użytkowanych obecnie w Polsce połowa to ciągniki marki Ursus. Ciągniki serii C to legenda polskiej wsi, rodzinny ciągnik od pokoleń. To pokazuje możliwości rozwoju firmy w Polsce – dodaje.
URSUS – NIEODŁĄCZNY ELEMENT POLSKIEGO ROLNICTWA
Nowa inicjatywa spółki, kampania o nazwie ,,Polska Opowieść”, to projekt fotograficzno-filmowy, mający na celu udokumentowanie doświadczeń kliku pokoleń polskich rolników, których w codziennej pracy łączą ciągniki i maszyny Ursusa. Bohaterami projektu są osoby, dla których sprzęt rolniczy spółki to nie tylko narzędzie pracy, ale także ważna część codziennego życia. Opowiadają o swojej pracy, wrażeniach i najważniejszych wspomnieniach związanych z wykonywanymi przy pomocy maszyn Ursusa czynnościami.
SPRZEDAŻ POTWIERDZA ZAUFANIE DO MARKI
Ciągniki Ursusa są dostosowane technologicznie i cenowo do oczekiwań polskich rolników. Dodatkowym atutem są niskie koszty obsługi serwisowej. Co więcej, Ursus wprowadza atrakcyjne oferty kredytowe dla rolników na zakup nowych maszyn. Ogromne zaufanie do marki potwierdzają ostatnie wyniki sprzedażowe. Od początku 2016 r. Ursus jako jedyny pokazał skokowe wzrosty sprzedaży nowych maszyn w kraju. Tylko w grudniu zarejestrowano aż 361 maszyn spółki.
Rekordy popularności wśród polskich rolników biją flagowe produkty spółki – ciągniki z legendarnej serii ,,C”. Ciągnik C-380 był najchętniej kupowanym wśród polskich rolników w 2016 r.
– Dane dotyczące rejestracji nowych ciągników w 2016 r. potwierdzają, że maszyny Ursusa cieszą się ogromnym zaufaniem wśród polskich rolników, z miesiąca na miesiąc decyduje się na nie coraz więcej osób. Wielu z nich darzy je ogromnym sentymentem, ponieważ w ich rodzinach te maszyny wybierano od pokoleń. Właśnie dlatego chcemy udokumentować doświadczenia polskich rolników związane z naszymi maszynami – mówi Karol Zarajczyk, prezes spółki Ursus.
6 lutego ruszyła oficjalna witryna internetowa, na której każdy kto chciałaby podzielić się swoją historią może w prosty sposób dołączyć do projektu. Wystarczy, że skorzysta z formularza znajdującego się na stronie www.polskaopowiesc.pl.