Ranking typujący najlepsze serwisy oponiarskie sieci Conti360° Fleet Services jest przygotowywany przez Continental od 8 lat. Na podstawie corocznego audytu przeprowadzonego wśród klientów flotowych należących do programu oraz w oparciu o wyniki oceny współpracy warsztatów z klientami, eksperci Continental wyłaniają najlepsze serwisy oponiarskie w pięciu regionach handlowych w Polsce. Wyróżnione w tegorocznej edycji konkursu Serwis Roku Sieci Conti 360° firmy wykazały się sprawną i fachową obsługą klienta, szybkością realizacji zleceń oraz terminowością ich rozliczania.
Najlepszy wśród serwisów w regionie północno-zachodnim okazał się BestDrive AUTO EXPERT z Koszalina. Firma oferuje sprzedaż ogumienia, fachowe doradztwo, świadczenie usług montażu i demontażu, a także mechanikę i diagnostykę samochodów ciężarowych i dostawczych.
Indywidualne podejście do klienta, wysoka jakość obsługi i profesjonalna pomoc, pozwalają zbudować zaufanie klientów flotowych. Dlatego cenimy serwisy oponiarskie, które spełniają tak wysokie oczekiwania. BestDrive AUTO EXPERT z Koszalina to firma, która daje gwarancję fachowej obsługi i pewność dobrze wykononanego zlecenia. Gratulujemy całej załodze i życzymy dalszych sukcesów ̶ powiedział Łukasz Puchała, menedżer sieci Conti360° Fleet Services z Continental Opony Polska.
O Conti360° Fleet Services
Continental oferuje firmom transportowym kompleksowy program Conti360° Fleet Services złożony z pięciu modułów, dzięki czemu floty mogą dopasować zasięg i przedmiot usług do swoich potrzeb. Usługa ContiFitmentService™ oferuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon, ContiFleetCheck™ zapewnia okresowe przeglądy ogumienia, natomiast ContiCasingManagement umożliwia zarządzenia zużytymi oponami, a ContiBreakdownService™ zapewnia obsługę i pomoc w przypadku awarii na trasie. Ostatni moduł, ContiFleetReporting™ to szczegółowa analiza danych związanych z oponami, która wskaże potencjalne oszczędności. Program dostępny jest obecnie w 27 krajach europejskich.