Celem szkolenia, które odbędzie się w dniu 7 grudnia w godz. 11:00 – 14:00 w sali 300 Urzędu Miejskiego w Koszalinie – III piętro, będzie prezentacja praktycznych informacji dotyczących wymogów i zasad zatrudniania cudzoziemców w polskich firmach.
Program szkolenia :
Szkolenie poprowadzi Kamil Zieliński – właściciel agencji pracy 7HR specjalizującej się w rekrutacji i zatrudnianiu pracowników z Europy Wschodniej oraz legalizacji zatrudnienia i pobytu cudzoziemców w Polsce.
Szkolenie jest organizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. Jego efekt to Witryna Pracy 50+ bezpłatny serwis internetowy do szukania pracowników i zlecania prac. Baza 1500 umiejętności pomaga szybko określić umiejętności kluczowe dla danej pracy, opublikować ofertę i błyskawicznie skontaktować się z pasującymi do niej osobami szukającymi pracy. Rejestracja na www.witrynapracy.pl pozwoli dotrzeć do ponad 3000 osób poszukujących pracy w regionie. Połączony z Witryną www.nawigatorpracy.pl umożliwia korzystanie z bezpłatnych nowoczesnych narzędzi do rekrutacji, szkolenia i oceny pracowników.
Uczestnictwo w bezpłatnym szkoleniu obliguje do wypełnienia oświadczeń wymaganych przez UE oraz wcześniejszego zarejestrowania się na www.witrynapracy.pl jako przedstawiciel pracodawcy. Jeśli firma posiada oferty pracy – prosimy o ich zamieszczenie na Witrynie Pracy.
Informacje o chęci uczestnictwa w szkoleniu prosimy przesyłać na adres e-mail: koszalin@izba.info bądź przekazać telefonicznie pod nr tel. 94 341 10 83. Decyduje kolejność zgłoszeń.