Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

S6: oferty na początek obwodnicy Koszalina i Sianowa otwarte

Autor ArtRut, za GDDiA, fot. GDDiA 9 Lipca 2015 godz. 8:18
Otwarto oferty cenowe w przetargu na zaprojektowanie i budowę odcinka drogi ekspresowej S6 Ustronie Morskie - początek obwodnicy Koszalina i Sianowa.

Wpłynęło łącznie 6 ofert, najniższą cenę 436 844 459,80 złotych zaoferowało konsorcjum: Strabag Infrastruktura Południe Sp. z o.o., Strabag Sp. z o. o. , zaś wartość najdroższej oferty to 515 914 890,00 złotych. Kryteriami przetargu są w 90 % cena, w 5 % czas realizacji (od 34 do 37 miesięcy) i również w 5 % okres gwarancji (od 5 do 10 lat). Teraz rozpocznie się sprawdzanie złożonych ofert, po czym zostanie wybrana najkorzystniejsza.

Odcinek Ustronie Morskie -  początek obwodnicy Koszalina i Sianowa o długości 24,2 km jest trzecim odcinkiem ekspresowej „szóstki” dla którego zostały otwarte oferty cenowe. Wcześniej 30 czerwca poznaliśmy oferty cenowe w przetargu na odcinek Goleniów – Nowogard, zaś 6 lipca na odcinek Nowogard - Płoty.

WYKAZ WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY
WRAZ Z CENĄ ZŁOŻONYCH OFERT
, TERMINEM REALIZACJI ORAZ TERMINEM GWARANCJI JAKOŚCI:

Numer sprawy: GDDKIA O/Sz-D-3-284/28/2014 Otwarcie ofert: 08.07.2015r. o godz. 11:00

„Projekt i budowa drogi S-6 na odcinku węzeł "Ustronie Morskie" /bez węzła/ - początek obwodnicy Koszalina i Sianowa” realizowana w ramach zadania pn.: „Budowa drogi S6 Szczecin-Koszalin wraz z obwodnicą Koszalina i Sianowa (S6/S11)” ujętego w załączniku nr 5 do Programu Budowy Dróg Krajowych na lata 2011-2015 pod pozycją nr 7”.

Kryterium oceny ofert:

  1. a)  Cena 90%,

  2. b)  Termin realizacji 5%,

  3. c)  Gwarancja jakości 5%.

Nr oferty

Firma (nazwa) oraz adres wykonawcy

Cena OFERTY

Termin realizacji

Gwarancja jakości

1.

Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i

Mostów Kobylarnia S.A.
Kobylarnia 8, 86-061 Brzoza; Mirbud S.A.
ul. Unii Europejskiej 18,
96-100 Skierniewice

491 172 969,09 zł

34 miesiące

10 lat

2.

Konsorcjum firm:
PolAqua Sp. z o.o.,
ul. Dworska 1, Wólka Kozodawska 05-500 Piaseczno, Polska; Dragados S.A. Avda. Del Camino de Santiago 50, 28050 Madryt, Hiszpania

489 884 685,61 zł

34 miesiące

10 lat

3.

Budimex S.A.
ul. Stawki 40 01-040 Warszawa

515 914 890,00

34 miesiące

10 lat

 

4.

Konsorcjum firm:
Strabag Infrastruktura Południe Sp. z o.o.
Wysoka, ul. Lipowa 5a
52-
200 Wrocław;
Strabag Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 10,
05-
800 Pruszków

436 844 459,80 zł

34 miesiące

10 lat

5.

Impresa Pizzarotti & C.S.p.A Via A.M Adorni 1,
43121 Parma, Włochy

468 482 145,51

page2image13680

34 miesiące

page2image15656 page2image16080

10 lat

6.

Energopol-Szczecin S.A. ul. Św. Floriana 9/13 70-646 Szczecin

page2image20776

470 926 347,27

page2image22064 page2image22656

34 miesiące

10 lat

Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 519 961 885,30 zł

page2image25928

S6 Ustronie Morskie - Koszalin

 
 

I. Podstawowe informacje o inwestycji

- długość – 24,2 km

- obecny etap – w przetargu

- planowane lata realizacji – 2015-2018

 

etap zrealizowany:

studium techniczno ekonomiczne: 10.2009

17.11.2009 na posiedzeniu Komisji Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych przy Generalnym Dyrektorze DKiA przyjęto STE dla drogi S6.

08.01.2010 protokół z tego posiedzenia zatwierdził Generalny Dyrektor DKiA, jako preferowany wskazano wariant V.

raport oddziaływania na środowisko: 01.2010

decyzja środowiskowa: 09.07.2010

ostateczność decyzji środowiskowej: 01.03.2011

 

etap w realizacji

przetarg na zaprojektowanie i budowę ogłoszony: 14.08.2014

 

II. Opis inwestycji

 

1. Przebieg drogi

Droga krajowa nr 6 jest najważniejszą trasą drogową Pomorza i należy do najważniejszych ogniw krajowego systemu komunikacyjnego. Łączy największe miasta Polski Północnej: Szczecin, Gdańsk, Gdynię, Słupsk, Koszalin. Stanowi połączenie drogowe polskich portów morskich, od Świnoujścia i Szczecina, do portów Trójmiasta. Od niej odchodzą na północ drogi obsługujące tereny turystyczne. Stanowi ona także część korytarza transportowego, łączącego obwód Kaliningradzki z Europą Zachodnią oraz połączenie na Litwę – do Kowna i Wilna.
Przedmiotem przedsięwzięcia jest budowa drogi ekspresowej S6 na odcinku o długości 24,2 km od węzła Ustronie Morskie (bez węzła) do początku obwodnicy Koszalina i Sianowa. Droga ekspresowa S6 wybudowana będzie w przekroju dwujezdniowym, po 2 pasy ruchu na każdej jezdni. Dostępność do drogi będzie jedynie na węzłach drogowych, natomiast ruch lokalny będzie się odbywać za pomocą dróg zbiorczych oraz bezkolizyjnych przejazdów drogowych z jednej strony drogi na drugą (bez połączenia z droga ekspresowa). Planowany odcinek drogi biegnie na całym odcinku w nowym śladzie na południe od istniejącej DK nr 11. Rozpoczyna się za węzłem Ustronie Morskie i dalej biegnie w kierunku wschodnim między miejscowościami Rusowo i Tymień. Za miejscowością Tymień droga S6 zbliża się do istniejącej DK nr 11, w tym rejonie zlokalizowano węzeł drogowy Borkowice. Dalej droga biegnie równolegle w odległości kilkuset metrów od obecnej DK nr 11. W rejonie miejscowości Dobre zlokalizowano węzeł drogowy zapewniający komunikację z Mścicami i dalej Mielnem. Odcinek kończy się na początku obwodnicy Koszalina i Sianowa.

 

2. Podstawowe parametry techniczne

- klasa techniczna S
- prędkość projektowa 100 km/h
- prędkość miarodajna 110 km/h
- liczba pasów ruchu 2x2
- szerokość pasa ruchu 3.50 m
- szerokość opasek wewnętrznych 0.50 m
- szerokość pasa awaryjnego 2.50 m
- szerokość pasa dzielącego 4.00 – 6.00 m
- szerokość poboczy gruntowych 0.75 – 2.50 m
- skrajnia pionowa 4.70 – 5.00 m
- obciążenie nawierzchni 115 kN/oś
 

3. Zakres inwestycji

Budowa dwujezdniowej drogi ekspresowej, obiektów inżynierskich (wiadukty, mosty, estakady, przejścia dla zwierząt, przepusty nad ciekami), dróg dojazdowych dla obsługi ruchu lokalnego, systemu odwodnienia, przebudowa dróg publicznych, sieci elektroenergetycznych, miejsc obsługi podróżnych, sieci wodociągowych oraz budowa infrastruktury służącej ochronie środowiska (przejścia dla zwierząt, przepusty, ekrany akustyczne, siatki wygradzające, urządzenia podczyszczające wody opadowe).

4. Wariantowanie przebiegu drogi

W ramach raportu rozpatrywano pięć wariantów przebiegu drogi ekspresowej S6: I, II, III, IV i V/Va oraz podwarianty na przejściu przez wybrane obszary Natura 2000. W decyzji środowiskowej wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie 9 lipca 2010 roku wybrano wariant V/Va w podwariancie I.

 

5. Obiekty inżynierskie

Wiadukty, mosty, przejazdy gospodarcze, przejścia dla zwierząt dużych, średnich, małych i płazów, przepusty.

 

6. Węzły

„Borkowice”
"Dobre"

Poprzedni artykuł