Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.

17. edycja SPARKcamp Koszalin.

2018-02-20 01:40:00 ekoszalin z mat.inf.
22 lutego 2018 roku (czwartek) o godz. 18.00 zapraszamy do Minibrowaru Kowal, gdzie odbędzie się 17. edycja SPARKcamp Koszalin.

SPARKcamp to spotkania ludzi związanych z branżą IT i nowymi technologiami, ale też ludzi, których ta branża ciekawi i takich, którzy chcieliby w nią wejść.

 

Idea SPARKcampów zrodziła się w amerykańskiej Dolinie Krzemowej. Początkowo były to luźne spotkania po pracy między specjalistami i ludźmi z branży. Koszaliński SPARKcamp ma bardziej zorganizowaną formę. Impreza odbywa się co 2-3 miesiące i są to trzy prelekcje z trzech różnych obszarów IT. W Koszalinie na takie spotkania przychodzi około 120-130 osób, co stawia koszaliński SPARKcamp w gronie imprez organizowanych w takich miastach jak Szczecin czy Gdańsk. Tak duża frekwencja na SPARKcampie świadczy również o dużym potencjale rynku IT w Koszalinie.

 

Bardzo istotnym elementem tych spotkań jest networking. Ludzie szukają wiedzy i wymiany doświadczeń. Udział w SPARKcampie jest bezpłatny, ale z powodów organizacyjnych konieczna jest wcześniejsza rejestracja na www.sparkcamp.pl

 

SPARKcamp to koszalińska marka. Ludzie, którzy organizują to wydarzenie nazywają siebie zapaleńcami branży IT. Jakiś czas temu poczuli, że brakuje im w Koszalinie takiej platformy do wymiany myśli, pomysłów i doświadczeń i oczywistym się stało, że w takim razie trzeba takie miejsce stworzyć. Prócz SPARKcampu organizują także koszaliński TEDx. Niedawno zawiązali stowarzyszenie, które nazwali SPARK(www.spark.pl), by skuteczniej realizować swoje pomysły

 

 

W najbliższy czwartek posłuchamy o tym, jak przeprowadzić skuteczny rebranding miasta czy gminy. Marcin Zgórski z Rio Creativo, słupskiego studia brandingowego przedstawi temat: Miasto to nie firma, ale też potrzebuje brandingu. To właśnie firma Rio Creativo jest odpowiedzialna za rebranding Słupska i przygotowała także nowe logo Koszalin Centrum Pomorza.

 

Dowiemy się również o najnowszym trendzie na globalnym rynku zakupów internetowych - Rozszerzonej Rzeczywistości (Augmented Reality). Rozszerzona Rzeczywistość będzie wkrótce obecna w różnych gałęziach gospodarki. Podczas prelekcji poznamy wszechstronne zastosowanie, jakie znajduje AR w aplikacjach mobilnych, które oferuje firma Xi4G.

 

Na koniec dowiemy się, jak zaplanować i wdrożyć dobre praktyki zapobiegania nadużyciom teleinformatycznym w organizacji. Dariusz Łydziński w swoim wystąpieniu podpowie, jak identyfikować zagrożenia pochodzące z cyberprzestrzeni oraz jak reagować na incydenty naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznej infrastruktury.

 

Współorganizatorem SPARKcamp#17 jest Techklub Koszalin.

 

Sponsorzy tej edycji SPARKcampu:

 

- GlobalLogic Poland

- spotkanie współfinansowane jest ze środków Gminy Miasta Koszalin

 

Organizatorzy SPARKcamp

Stowarzyszenie SPARK

Skomentuj na Facebooku / Zobacz komentarze »
Zobacz popularne artykuły:
 

Przetarg na S6 Słupsk - Lębork unieważniony. Droga najwcześniej za pięć lat

22 Lipca 2020 godz. 20:18 Ala
Unia Europejska nie sfinansuje budowy trasy S6 na odcinku Słupsk - Lębork. Ze względu na przesunięcie finansowania GDDKiA zmuszona była unieważnić przetarg. Budowa ruszy najszybciej w 2022 r. Drogowcy zakładali, że inwestycja będzie współfinansowana przez Unię Europejską. Okazało się jednak, że tak się nie stanie. Według nowej koncepcji budowa trasy S6 Słupsk - Lębork ma być finansowana z budżetu centralnego, nad którym władanie ma rząd.Dla odcinków przyszłej S6 na wschód od Koszalina do początku obwodnicy Słupska, o długości ponad 46 km, opracowywany jest obecnie projekt budowlany. Ten fragment będzie realizowany w formule tradycyjnej, po uzyskaniu przez GDDKiA decyzji ZRID. Przetargi na wyłonienie wykonawców prac budowlanych planowane są w III kwartale 2021 roku, tak by realizacja zakończyła się w 2025 roku.    W tym samym roku ma też zakończyć się realizacja pozostałej części S6 w województwie pomorskim, która będzie prowadzona w formule „Projektuj i buduj”. Dla odcinków od Lęborka do Bożegopola Wielkiego oraz Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej przetargi na wyłonienie wykonawców prac projektowych i budowlanych planujemy ogłosić w III kw. br. z kolei na S6 Słupsk – Lębork w IV kw. br.     W realizacji jest ponad 40-kilometrowy odcinek S6 pomiędzy węzłami Bożepole Wielkie i Gdynia Wielki Kack. Trasę ze względu na długość podzielono na trzy odcinki realizacyjne: Bożepole Wielkie - Luzino, Luzino - Szemud oraz Szemud - Gdynia. ...
 

Mielno: Historia drogowskazu na S6. Powód do dumy, czy wstydu?

29 Lipca 2020 godz. 11:15 Ala, fot. FB/Stanisław Gawłowski
Choć historia tego znaku znalazła szczęśliwe zakończenie, to bulwersuje. Zaangażowali się w nią niezależny senator, poseł partii rządzącej i samorządowcy. W tej historii, jak w soczewce skupia się istniejący w Polsce podział władzy. Mieszkańcy Mielna oraz turyści wreszcie doczekali się odpowiedniego oznakowania zjazdu z drogi S6 do nadmorskiego Mielna. O ten znak zabiegała od dawna burmistrz Mielna, Olga Roszak-Pezała. Już w lutym tego roku ekoszalin.pl informował o 'Sukcesie Gminy Mielno w sprawie drogi S6 ". Niestety, radość była przedwczesna... W połowie czerwca br. do walki o drogowskaz włączył się senator Stanisław Gawłowski. Niezależny członek Izby Wyższej Parlamentu złożył 18.06.2020 r.  oświadczenie senatorskie skierowane do ministra infrastruktury Andrzeja Adamczyka dotyczące właśnie oznakowania na nowo wybudowanych drogach krajowych, na drogach ekspresowych i na autostradach:     "Tylko w naszym regionie Pomorza Zachodniego jest cały szereg miejscowości nadmorskich, do których każdego roku dojeżdżają tysiące turystów, jest tam kilka węzłów, a nie ma informacji o tym, że na właściwym węźle można zjechać i dojechać do Mielna, Sarbinowa czy do innych miejscowości nadmorskich" - wytykał rządzącym senator Gawłowski. Trudno ocenić, co wskórał opozycyjny senator. Faktem jest, że do akcji wkroczył poseł partii rządzącej (PiS) Paweł Szeferneker, która na swoim fanpage zadowolony poinformował: W zeszłym tygodniu, po publikacji "Głosu Koszalińskiego", wystąpiłem z interwencją poselską do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o pilne oznakowanie na drodze S6 dojazdu do nadmorskich kurortów. Dziś znaki się pojawiły". Od redakcji: To żenujące, by w tak banalną -  jak umieszczenie znaku ułatwiającego komunikację - sprawę angażowali się senatorowie, posłowie i samorządowcy. Ten znak pokazuje tylko jak bardzo jesteśmy podzieleni. A przecież można prościej i zwyczajniej: zrozumieć i zaakceptować wypowiadane przez samorządowców potrzeby lokalnej ludności. I nie odtrąbiać sukcesu, który w ogóle nim nie jest. To raczej powód do wstydu. ...
 

Jacek P., zatrzymany ze Sławomirem N., specjalista od podatków, organizował szkolenia dla policji m.in. w Mielnie

20 Lipca 2020 godz. 17:17 Ala za money.pl