Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.

17. edycja SPARKcamp Koszalin.

2018-02-20 01:40:00 ekoszalin z mat.inf.
22 lutego 2018 roku (czwartek) o godz. 18.00 zapraszamy do Minibrowaru Kowal, gdzie odbędzie się 17. edycja SPARKcamp Koszalin.

SPARKcamp to spotkania ludzi związanych z branżą IT i nowymi technologiami, ale też ludzi, których ta branża ciekawi i takich, którzy chcieliby w nią wejść.

 

Idea SPARKcampów zrodziła się w amerykańskiej Dolinie Krzemowej. Początkowo były to luźne spotkania po pracy między specjalistami i ludźmi z branży. Koszaliński SPARKcamp ma bardziej zorganizowaną formę. Impreza odbywa się co 2-3 miesiące i są to trzy prelekcje z trzech różnych obszarów IT. W Koszalinie na takie spotkania przychodzi około 120-130 osób, co stawia koszaliński SPARKcamp w gronie imprez organizowanych w takich miastach jak Szczecin czy Gdańsk. Tak duża frekwencja na SPARKcampie świadczy również o dużym potencjale rynku IT w Koszalinie.

 

Bardzo istotnym elementem tych spotkań jest networking. Ludzie szukają wiedzy i wymiany doświadczeń. Udział w SPARKcampie jest bezpłatny, ale z powodów organizacyjnych konieczna jest wcześniejsza rejestracja na www.sparkcamp.pl

 

SPARKcamp to koszalińska marka. Ludzie, którzy organizują to wydarzenie nazywają siebie zapaleńcami branży IT. Jakiś czas temu poczuli, że brakuje im w Koszalinie takiej platformy do wymiany myśli, pomysłów i doświadczeń i oczywistym się stało, że w takim razie trzeba takie miejsce stworzyć. Prócz SPARKcampu organizują także koszaliński TEDx. Niedawno zawiązali stowarzyszenie, które nazwali SPARK(www.spark.pl), by skuteczniej realizować swoje pomysły

 

 

W najbliższy czwartek posłuchamy o tym, jak przeprowadzić skuteczny rebranding miasta czy gminy. Marcin Zgórski z Rio Creativo, słupskiego studia brandingowego przedstawi temat: Miasto to nie firma, ale też potrzebuje brandingu. To właśnie firma Rio Creativo jest odpowiedzialna za rebranding Słupska i przygotowała także nowe logo Koszalin Centrum Pomorza.

 

Dowiemy się również o najnowszym trendzie na globalnym rynku zakupów internetowych - Rozszerzonej Rzeczywistości (Augmented Reality). Rozszerzona Rzeczywistość będzie wkrótce obecna w różnych gałęziach gospodarki. Podczas prelekcji poznamy wszechstronne zastosowanie, jakie znajduje AR w aplikacjach mobilnych, które oferuje firma Xi4G.

 

Na koniec dowiemy się, jak zaplanować i wdrożyć dobre praktyki zapobiegania nadużyciom teleinformatycznym w organizacji. Dariusz Łydziński w swoim wystąpieniu podpowie, jak identyfikować zagrożenia pochodzące z cyberprzestrzeni oraz jak reagować na incydenty naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznej infrastruktury.

 

Współorganizatorem SPARKcamp#17 jest Techklub Koszalin.

 

Sponsorzy tej edycji SPARKcampu:

 

- GlobalLogic Poland

- spotkanie współfinansowane jest ze środków Gminy Miasta Koszalin

 

Organizatorzy SPARKcamp

Stowarzyszenie SPARK

Skomentuj na Facebooku / Zobacz komentarze »
Zobacz popularne artykuły:
 

Koszalin: Delikatesy "Piotr i Paweł" zlikwidowane

18 Września 2018 godz. 2:26 Ala za dlahandlu.pl, fot. Piotr Walendziak
Trzynastka dla pracowników koszalińskich delikatesów "Piotr i Paweł" okazała się feralna. 13 września dowiedzieli się bowiem, że następnego dnia sklep zostanie zlikwidowany, a oni stracą pracę. Koszalinianie zakupów w "Piotrze i Pawle" już nie zrobią. - Generalnie mamy trzy scenariusze. Jednym z nich jest sprzedaż firmy operatorowi branżowemu, ale wtedy musimy wziąć pod uwagę, że sprzedaż trochę potrwa, choćby ze względu na konieczność zaakceptowania transakcji przez UOKiK. Możemy tu mówić nawet o sześciu miesiącach, które musiałyby upłynąć do sfinalizowania transakcji. Dlatego bierzemy pod uwagę także możliwość sprzedaży wybranych lokalizacji, na których mniej nam zależy. Wtedy zyskalibyśmy gotówkę i czas potrzebny na wdrożenie procesu restrukturyzacji. Trzeci scenariusz to sprzedaż firmy instytucji finansowej, które także znajdują się wśród naszych partnerów rozmów. Dla nas ten scenariusz byłby najlepszy, bo zachowalibyśmy brand i pozycję na rynku, która jest wyjątkowa - mówi Marek Miętka, prezes sieci Piotr i Paweł.  O restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł pierwszy poinformował portal Dla Handlu. Od początku rok sieć zamknęła dziesięć sklepów na terenie całego kraju, a otwarła dwie nowe placówki - Ostatnie zamknięcia sklepów Piotr i Paweł wynikają z restrukturyzacji sieci i rezygnacji z nietrafionych lokalizacji. W tym sensie można je traktować jako pozytywną wiadomość, świadczącą o tym, że spółka jest dobrze zarządzana - wyjaśnia w rozmowie z dlahandlu.pl prezes TFI Capital Partners Adam Chełchowski.   ...
 

Koszalin: 24-godzinne dyżury przez 7 dni w tygodniu w Centrum Zdrowia Psychicznego

15 Września 2018 godz. 3:33 Ala, fot. FB
 

Porządki na „Manhattanie”

21 Września 2018 godz. 2:36 Ala, fot. Dominik Wasilewski
Manhattan, nie ten nowojorski, a koszaliński to niemal 0,3 ha powierzchni w samym centrum miasta. Gmina od sześciu lat próbuje go sprzedać. W czwartym kwartale tego roku ma znów zostać wystawiony na przetarg. Choć na zlikwidowane w 2011 roku targowisko przy ul. Drzymały było już sześć przetargów, a cena  wywoławcza spadła z  ok 2,4 mln złotych do ok. 1,7 mln zł. netto to kupca nie znalazł.  Teren od lat jest wstydliwym dla koszalinian miejscem.    Dlaczego tegoroczny przetarg ma się udać. Dlatego, że postanowiono ten teren uporządkować. Prace porządkowe już trwają. Zmieniono dla niego  plan zagospodarowania przestrzennego zezwalając na wybudowanie na tym terenie budynków mieszkalnych. Prowadzone są także prace polegające na scaleniu zajmowanych obecnie przez „Manhattan” dwóch działek (102/6 wielkości 2845 m2 i 165/1 – 113 m2) w jedną. -  Jest to zabudowa mieszkaniowo – usługowa, do pięciu kondygnacji. Tradycyjnie, jeżeli pojawią się usługi to w parterach. Jak zostanie ten teren zagospodarowany i jak będzie usytuowany o tym decyduje inwestor – wyjaśnia Grzegorz Śliżewski z Wydziału Komunikacji Społecznej ratusza.  Inny pomysł na „Manhattan”, ma stowarzyszenie „Lepszy Koszalin”. Opozycyjni radni chcą zatrzymać proces sprzedaży terenu i proponują dla niego nową, społeczną funkcję. To według nich ma być „miejsce spotkań i imprez dla mieszkańców. „Plac „Środek miasta”, w nazwie nawiązujący do „Koszalin – Centrum Pomorza” byłby obszarem pełniącym funkcje komunikacyjne, reprezentacyjne i wypoczynkowe. To dobre miejsce na kawiarnie, puby, małe sceny, niewielkie sklepy”.        ...
 

Koszalin: Ruszył przetarg na połączenie ul. Władysława IV z S6

12 Września 2018 godz. 0:01 Ala za Urząd Miejski Koszalinlin