Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.

Gala Żagli

2016-06-09 08:49:00 Art
Gala Żagli 2016, Mistrzostwa Polskiego Stowarzyszenia Klasy Cadet. Eliminacje do Mistrzostw Świata i Mistrzostw Europy

Regaty pod Patronatem Wójta Gminy Mielno, Prezesa Zachodniopomorskiego Okręgowego Związku Żeglarskiego

Organizator: Polskie Stowarzyszenie Klasy Cadet

Mielno - Unieście  10 - 12.06.2016r.

 Miejsce regat

WDW ul. Suriana 24, 76-032 Mielno-Unieście, jezioro Jamno.

Przepisy

Zgodnie z PRŻ 2013 - 2016, przepisami klasowymi.

Uczestnictwo

1.1 Klasy uczestniczące w regatach: Cadet.

2.2 W regatach mogą uczestniczyć zawodnicy posiadający uprawnienia potwierdzone dokumentami określonymi w § 5 Zasad organizacji żeglarskich imprez sportowych i sportowo-rekreacyjnych.

Zgłoszenie i termin pierwszego wyścigu

2.1    Zgłoszenia imienne przyjmowane będą w Biurze regat siedziba WDW.

 w dniu 09.06.2016 r. od godz. 17.00 do 20.00

w dniu 10.06.2016r od godz. 09.00 do 10.30

 

 Podczas procedury zgłoszeniowej w biurze regat, obowiązuje posiadanie następujących dokumentów:

- aktualne badania lekarskie

- aktualna licencja sportowa zawodnika PZŻ;

- ubezpieczenie OC na sumę gwarancyjną min. 1.500.000 EUR;

- certyfikat lub świadectwo pomiarowe zgłaszanego jachtu z ustalonym numerem

  klasowym;

- licencja PZŻ na reklamowanie indywidualne (jeżeli dotyczy).

2.2     Sygnał ostrzeżenia do pierwszego wyścigu regat podany zostanie nie wcześniej  niż o godzinie 11.25.

Kategoria zawodów

Regaty, których dotyczy zawiadomienie, będą zawodami kategorii B.

System rozgrywania regat

Wyścigi flotylli klasowych – wspólne wyścigi zawodników wszystkich kategorii wiekowych w poszczególnych klasach jachtów.

System punktacji – ocena wyników

Stosowany będzie system małych punktów określony w Przepisach Regatowych Żeglarstwa.

Planowane jest rozegranie 8 wyścigów w klasach Cadet.

Regaty zostaną uznane za ważne przy rozegraniu 1 wyścigu.

Najgorszy rezultat będzie odrzucany przy rozegraniu minimum 5 wyścigów.

Instrukcja żeglugi

Instrukcję żeglugi zawodnicy otrzymają po dokonaniu zgłoszeń imiennych.

  Wpisowe do regat

Klasa Cadet – 100 złotych

 PROGRAM REGAT

 

 

Dzień

Data

Godziny

 

 

Czwartek

 

09.06.2016

 17.00 - 20.00

 

 

Rejestracja zgłoszeń

 

Piątek

 

10.06.2016

 

9.00-10.30

 

Rejestracja zgłoszeń, 

Start do pierwszego  wyścigu

11.30

 

Sobota

 

11.06.2016

 

11.00

 

Start do pierwszego wyścigu dnia

 

Niedziela         

 

12.06.2016

10.30

 

15.00

Start do pierwszego wyścigu dnia

 

Zakończenie regat

        

 

 -Jednego dnia może zostać rozegranych nie więcej niż pięć wyścigów.

 

- W dniu 12.06.2016r. sygnał ostrzeżenia nie może być  podany później niż o godz.13:00.

 

TRASY

 Wyścigi rozgrywane będą na trasach stosowanych w regatach międzynarodowych.

 

  NAGRODY

 
            3 najlepsze załogi zostaną nagrodzone w kategoriach:
·       Open
·       Dziewcząt 
 

 PRAWA DO WIZERUNKU

 Zgłaszając się do regat zawodnik wyraża zgodę na bezpłatne wykorzystanie swego  

wizerunku przez organizatora i sponsorów podczas zdjęć, filmów i innych reprodukcji w czasie trwania regat oraz we wszystkich materiałach dotyczących regat.

 

 

ZASTRZEŻENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

 Wszyscy uczestnicy biorą udział w regatach na własną odpowiedzialność. Żadna z czynności wykonana lub niewykonana przez organizatorów nie zwalnia uczestników regat od ponoszenia odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę spowodowaną przez zawodnika  lub jego jacht, wynikającą z udziału w regatach.

Noclegi i wyżywienie

Pokoje gościnne ,, DANA''

ul. Moniuszki 1

76-032 Mielno

tel. 94 318 93 94

www.mielno.turystyka.pl

Centrum Promocji i Informacji Turystycznej Gminy Mielno
ul. Lechitów 23
76-032 Mielno
tel. 94 318 99 55 

NIP 4990647925

Pon. - Pt. - 08:00 - 16:00

e- mail:kontakt@cit.mielno.pl                                                                                                                       www.cit.mielno.pl

Wyżywienie zamawiać w ośrodku WDW u Pani Iwona Bielecka tel. 94 348 18 70 kom. 602 577 153

Skomentuj na Facebooku / Zobacz komentarze »
Zobacz popularne artykuły:
 

Przetarg na S6 Słupsk - Lębork unieważniony. Droga najwcześniej za pięć lat

22 Lipca 2020 godz. 20:18 Ala
Unia Europejska nie sfinansuje budowy trasy S6 na odcinku Słupsk - Lębork. Ze względu na przesunięcie finansowania GDDKiA zmuszona była unieważnić przetarg. Budowa ruszy najszybciej w 2022 r. Drogowcy zakładali, że inwestycja będzie współfinansowana przez Unię Europejską. Okazało się jednak, że tak się nie stanie. Według nowej koncepcji budowa trasy S6 Słupsk - Lębork ma być finansowana z budżetu centralnego, nad którym władanie ma rząd.Dla odcinków przyszłej S6 na wschód od Koszalina do początku obwodnicy Słupska, o długości ponad 46 km, opracowywany jest obecnie projekt budowlany. Ten fragment będzie realizowany w formule tradycyjnej, po uzyskaniu przez GDDKiA decyzji ZRID. Przetargi na wyłonienie wykonawców prac budowlanych planowane są w III kwartale 2021 roku, tak by realizacja zakończyła się w 2025 roku.    W tym samym roku ma też zakończyć się realizacja pozostałej części S6 w województwie pomorskim, która będzie prowadzona w formule „Projektuj i buduj”. Dla odcinków od Lęborka do Bożegopola Wielkiego oraz Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej przetargi na wyłonienie wykonawców prac projektowych i budowlanych planujemy ogłosić w III kw. br. z kolei na S6 Słupsk – Lębork w IV kw. br.     W realizacji jest ponad 40-kilometrowy odcinek S6 pomiędzy węzłami Bożepole Wielkie i Gdynia Wielki Kack. Trasę ze względu na długość podzielono na trzy odcinki realizacyjne: Bożepole Wielkie - Luzino, Luzino - Szemud oraz Szemud - Gdynia. ...
 

Mielno: Historia drogowskazu na S6. Powód do dumy, czy wstydu?

29 Lipca 2020 godz. 11:15 Ala, fot. FB/Stanisław Gawłowski
Choć historia tego znaku znalazła szczęśliwe zakończenie, to bulwersuje. Zaangażowali się w nią niezależny senator, poseł partii rządzącej i samorządowcy. W tej historii, jak w soczewce skupia się istniejący w Polsce podział władzy. Mieszkańcy Mielna oraz turyści wreszcie doczekali się odpowiedniego oznakowania zjazdu z drogi S6 do nadmorskiego Mielna. O ten znak zabiegała od dawna burmistrz Mielna, Olga Roszak-Pezała. Już w lutym tego roku ekoszalin.pl informował o 'Sukcesie Gminy Mielno w sprawie drogi S6 ". Niestety, radość była przedwczesna... W połowie czerwca br. do walki o drogowskaz włączył się senator Stanisław Gawłowski. Niezależny członek Izby Wyższej Parlamentu złożył 18.06.2020 r.  oświadczenie senatorskie skierowane do ministra infrastruktury Andrzeja Adamczyka dotyczące właśnie oznakowania na nowo wybudowanych drogach krajowych, na drogach ekspresowych i na autostradach:     "Tylko w naszym regionie Pomorza Zachodniego jest cały szereg miejscowości nadmorskich, do których każdego roku dojeżdżają tysiące turystów, jest tam kilka węzłów, a nie ma informacji o tym, że na właściwym węźle można zjechać i dojechać do Mielna, Sarbinowa czy do innych miejscowości nadmorskich" - wytykał rządzącym senator Gawłowski. Trudno ocenić, co wskórał opozycyjny senator. Faktem jest, że do akcji wkroczył poseł partii rządzącej (PiS) Paweł Szeferneker, która na swoim fanpage zadowolony poinformował: W zeszłym tygodniu, po publikacji "Głosu Koszalińskiego", wystąpiłem z interwencją poselską do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o pilne oznakowanie na drodze S6 dojazdu do nadmorskich kurortów. Dziś znaki się pojawiły". Od redakcji: To żenujące, by w tak banalną -  jak umieszczenie znaku ułatwiającego komunikację - sprawę angażowali się senatorowie, posłowie i samorządowcy. Ten znak pokazuje tylko jak bardzo jesteśmy podzieleni. A przecież można prościej i zwyczajniej: zrozumieć i zaakceptować wypowiadane przez samorządowców potrzeby lokalnej ludności. I nie odtrąbiać sukcesu, który w ogóle nim nie jest. To raczej powód do wstydu. ...