Wynik danej rundy stanowi suma czasu wszystkich sześciu prób uczestnika. Każda próba polega na przejechaniu trzech okrążeń toru, meta jest lotna i znajduje się w tym samym miejscu dla wszystkich sześciu prób. Najniższy łączny czas jest najlepszym wynikiem. W trakcie trwania każdej rundy, uczestnicy mają prawo do treningu i zapoznania się z trasą w czasie wyznaczonym w harmonogramie czasowym imprezy. Wjazd na tor tylko samochodem po wykonanej procedurze kontrolnej – potwierdzeniem jest naklejka umieszczana w dolnym rogu przedniej szyby.
Do klasyfikacji łącznej sezonu liczy się pięć najlepszych wyników uzyskanych w pojedynczych rundach. Uczestnik chcący uzyskać punkty w klasyfikacji rocznej musi ukończyć co najmniej pięć rund w sezonie 2014. W danej rundzie uczestnik może wystartować tylko w jednej klasie. Uczestnicy, którzy w przeciągu sezonu, będą startować w różnych klasach na koniec sezonu będą klasyfikowani w klasie, w której wystartowali większej ilości rund. W przypadku, gdy ilość startów w różnych klasach będzie równa, decyduje wyższa liczba punktów.
W imprezie mogą wziąć udział także juniorzy w wieku 15-18 lat. Specjalnie dla młodych kierowców powstała klasa Junior, pozwalająca na rywalizację poza drogami publicznymi. Juniorzy rywalizują pod opieką pełnoletniego „pilota”, którym najczęściej są ojcowie. W północnej Polsce jest to jedyna impreza, gdzie mogą wystartować tak młodzi kierowcy.
Ważne informacje:
wymagany jest kask, w klasie junior również dla opiekuna,
dopuszczamy tylko pojazdy zarejestrowane, z aktualnymi badaniami technicznymi o raz przygotowane do sportu - zgodnie z zapisami regulaminu,
dopuszczamy tylko opony z Homologacja Drogową - znak E,
niedopuszczalne jest użycie opon z kolcami, nawet gdy posiadają znak E,
Choć meteorolodzy zapowiadają śnieżny weekend, mamy nadzieję że wiosna wygra ten pojedynek. W niedzielę Motopark czeka na uczestników od 8.00, natomiast start do pierwszej próby i otwarcie bram dla publiczności nastąpi o godzinie 10.00