Jak można wziąć udział?
Zgłaszanie uwag
Uwagi do projektu planu można składać w terminie trwania konsultacji – od 22 września do 23 października 2025 r.
Formularz uwag dostępny jest:
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Koszalinie,
online: A-11 Sporządzanie aktu planowania przestrzennego – BIP Koszalin
Sposoby złożenia uwag:
papierowo – w kancelarii lub pocztą na adres:
Urząd Miejski w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6–7, 75-007 Koszalin
elektronicznie – na adres: um.koszalin@um.koszalin.pl,
lub przez ePUAP: /UMKoszalin/SkrytkaESP,
albo system e-doręczeń: AE:PL-11793-91081-CUJHJ-10
Spotkanie otwarte
13 października 2025 r. (poniedziałek)
godz. 17:00
Urząd Miejski w Koszalinie, sala nr 300
To doskonała okazja, by poznać szczegóły projektu i zadać pytania jego autorom.
Dyżury projektanta
Projektant będzie dostępny w dniach:
22 i 29 września oraz 6 i 20 października 2025 r.
w godz. 14:00–17:00
Urząd Miejski w Koszalinie, pokój 313
Podczas dyżurów będzie można indywidualnie omówić plan, poznać założenia i uzyskać pomoc przy składaniu uwag.
Gdzie zapoznać się z dokumentami?
Z projektem planu, prognozą oddziaływania na środowisko oraz wykazem wniosków można zapoznać się: w Urzędzie Miejskim w Koszalinie (pokój 313),
lub online: bip.koszalin.pl/artykuly/1561/ogloszenia
Zabierz głos w sprawach, które dotyczą Twojej okolicy!
Twój udział ma znaczenie – wspólnie możemy tworzyć nowoczesny, bezpieczny i przyjazny Koszalin. 💬