9.10-9.30 – Piękno jako transcendentalium a komunikowanie wartości– prof. nadzw. dr hab. Zbigniew Danielewicz, Wydział Humanistyczny, Politechnika Koszalińska
9.30-9.50 – O pięknie w reklamie w perspektywie ewolucyjnej– dr Piotr Szarszewski, Wydział Humanistyczny, Politechnika Koszalińska
9.50-10.10 – Piękny i niepiękny język reklamy– dr Lidia Sudakiewicz, Wydział Humanistyczny, Politechnika Koszalińska
10.10-10.30 – przerwa na kawę
10.30-10.50 – Wizerunek kobiecego ciała w przekazie reklamowym– Anna Głowacz, Wydział Ekonomiczny, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
10.50-11.10 – Czy sztuka i piękno łączą się w reklamie?– dr Iwona Wierzchowiecka, Wydział Humanistyczny, Politechnika Koszalińska
11.10-11.30 – Schrupałbym Cię. Apetyt na kobiece ciało w kontekście reklamy żywności i poczucia własnej wartości – mgr Yuliia Andriichuk
11.30-11.50 – Piękne kobiety w pięknych samochodach, czyli wizerunek kobiet w reklamach motoryzacyjnych – Malwina Szul, Katarzyna Piątkowska, Studenckie Koło Naukowe „Badamy Reklamy”, Wydział Humanistyczny, Politechnika Koszalińska
11.50-12.10 – Piękno i prawda: O wartościach względnych w reklamie– dr Izabela Dixon, Wydział Humanistyczny, Politechnika Koszalińska
12.10-12.30 – dyskusja / pytania
12.30 – zakończenie konferencji