Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.

Mielno Dzień Baniek Mydlanych!

2018-07-19 07:42:00 Ala z mat.inf.
Bańki Mydlane wyruszają w kolorowe tournée po Polsce! Tym razem zawitają do Mielna.Widzimy się na słynnym deptaku. Uwaga, ta zabawa nie tylko dla dzieci, ale i dla dorosłych! Wstęp wolny, zabierz ze sobą kogo się da!

Czeka Cię tu strefa z darmowym płynem do puszczania wielkich baniek mydlanych, masa konkursów, zabaw oraz cudowna, relaksacyjna atmosfera. Możecie zabrać ze sobą swój sprzęt do tworzenia baniek. Na miejscu będzie również możliwość zakupu akcesoriów do duuuuużych baniek. Czas na relaks przy bańkowym szaleństwie!

Skomentuj na Facebooku / Zobacz komentarze »
Zobacz popularne artykuły:
 

Cała przyszła sieć drogowa na Pomorzu Zachodnim w przygotowaniu

23 Listopada 2020 godz. 5:34 Ala za GDDKiA
Obecnie w trakcie prac przygotowawczych znajduje się około 346 km nowych dróg krajowych na terenie województwa zachodniopomorskiego. Szacunkowa łączna wartość tych inwestycji to 18 miliardów złotych. Wykonanie prac na tych odcinkach oznaczać będzie jednocześnie ukończenie kompletnej sieci autostrad i dróg ekspresowych oraz obwodnic na drogach krajowych w województwie. Dzięki trwającym pracom przygotowawczym, pojawiające się w kolejnych latach projekty będą płynnie wchodziły w fazę realizacji. Warto przy tym wspomnieć, że obecnie w realizacji znajduje się 158 km nowych dróg o wartości ponad 5,7 miliarda złotych. Dokończenie obwodnicy Koszalina i Sianowa w ciągu S6  Podczas realizacji obwodnicy Koszalina i Sianowa stwierdzono odmienne od wcześniej zakładanych warunki geologiczne. Napięte wody gruntowe przedzielone są warstwami nieprzepuszczalnymi, co powodowało wypływy artezyjskie. Budowa drogi zgodnie z pierwotnym projektem na odcinku o długości 7,9 km (spośród 20 km całej obwodnicy) nie była możliwa i obecnie funkcjonuje jedynie część obwodnicy. Znalezienie odpowiedniego rozwiązania dla tego problemu wymagało przeprowadzenia wielu ekspertyz i badań podłoża przez specjalistów. Biorąc pod uwagę te wyniki, projektanci zaktualizowali dotychczasowy projekt drogi na odcinku od węzła Koszalin Wschód do węzła Sianów Wschód. Zastosowano inne rozwiązanie projektowe na przecięciu S6 z linią kolejową Koszalin - Słupsk. Zamiast planowanego wcześniej przejścia drogi pod linią kolejową, co powodowałoby ingerencję w masyw Góry Chełmskiej, zostało zastosowane przejście estakadą o długości około 800 metrów nad linią kolejową. Zminimalizuje to ingerencję w obszar o skomplikowanej budowie podłoża. Obecnie przygotowujemy się już do ogłoszenia przetargu na dokończenie robót na brakującym odcinku obwodnicy. Postępowanie planujemy ogłosić jeszcze w tym roku. Zakończenie inwestycji planowane jest do końca 2023 roku.    Droga ekspresowa S6 Koszalin - Słupsk  Odcinek drogi S6 od końca obwodnicy Koszalina i Sianowa do początku obwodnicy Słupska o długości 46 km jest końcowym fragmentem tej trasy w województwie zachodniopomorskim. Decyzja środowiskowa dla tego odcinka została uzyskana w roku 2010. W kolejnych latach wykonano Koncepcję Programową wraz z badaniami podłoża. Prace nad finalną dokumentacją techniczną mogły ruszyć dzięki przyznaniu w roku 2019 przez Ministra Infrastruktury kwoty 120 mln złotych na prace przygotowawcze i wykup nieruchomości, co zabezpieczyło decyzję środowiskową. Prace projektowe ruszyły z końcem 2019 roku. Zadanie podzielone jest na trzy odcinki realizacyjne: Sianów - Sławno, obwodnica Sławna i Sławno - Słupsk. Projekty budowlane znajdują się już na etapie odbiorów. Na przełomie tego i następnego roku będą składane wnioski o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). Tegoroczna decyzja Rady Ministrów o przyznaniu finansowania na realizację tego odcinka w kwocie 2,6 miliarda złotych umożliwi płynne przejście do fazy realizacji i po uzyskaniu decyzji ZRID ogłoszenie w III kwartale przyszłego roku przetargu na realizację tej inwestycji. Zakończenie planowane jest w 2025 roku.    Zachodnia Obwodnica Szczecina w ciągu S6  Zachodnia Obwodnica Szczecina w ciągu S6 o długości 51 km to droga, która w przyszłości omijać będzie miasto od strony zachodniej i północnej. Inwestycja, wraz z planowanym tunelem pod Odrą poprawi sytuacją komunikacyjną stolicy województwa i terenów położonych wokół. Trasa ta przez wiele lat pozostawała jedynie w sferze planów. Mimo uzyskanej decyzji środowiskowej, wciąż potrzebna była dalsza dokumentacja. W roku 2018 decyzją Ministra Infrastruktury przyznano finansowanie na opracowanie badań podłoża wraz z elementami Koncepcji Programowej. Łączny koszt dokumentacji i badań w terenie wyniósł 24,5 mln złotych. Środki te ulegały zwiększeniu w trakcie prac przygotowawczych ze względu na potrzebę wydłużenia tunelu pod Odrą z 3,5 do 5 km. Było to spowodowane kolizjami z infrastrukturą przemysłową w rejonie Polic. Obecnie badania podłoża, które były prowadzone nawet na głębokości 90 metrów (w związku z budową tunelu), są już zakończone. Trwa finalizowanie prac dokumentacyjnych, które zakończą się w przyszłym roku. Dzięki dokładnemu rozpoznaniu terenu i przygotowaniu bardziej szczegółowej dokumentacji  będziemy mogli dokładniej określić szacowane koszty tej inwestycji. Obecnie jej realizacja planowana jest w systemie Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.    Droga ekspresowa S10 Szczecin - Piła  Ostatnią inwestycją w zakresie dróg ekspresowych w regionie, która nie ma jeszcze decyzji środowiskowej, jest droga ekspresowa S10 łącząca Szczecin z Piłą. Przez wiele lat nie wyznaczono przebiegu tej trasy. Sytuacja zmieniła się w roku 2017, gdy zostało przyznane finansowanie na prace przygotowawcze obejmujące dokumentację niezbędną do wydania decyzji środowiskowej oraz Koncepcję Programową z badaniami podłoża. Prace nad dokumentacją ruszyły w roku 2018, obejmując odcinek o długości 6 km Szczecin Kijewo - Szczecin Zdunowo, gdzie zostało zlecone rozszerzone Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe oraz odcinek Stargard - Piła o długości 108 km, dla którego podpisano umowę na opracowanie dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji środowiskowej. Obecnie na obu tych fragmentach trwają już procedury uzyskiwania decyzji środowiskowych. Prace nad raportami oddziaływania na środowisko były szczególnie pracochłonne na odcinku Stargard - Piła, który przechodzi przez wiele obszarów leśnych. Dla odcinka Stargard - Piła po uzyskaniu decyzji środowiskowej zostaną ogłoszone przetargi na wykonanie Koncepcji Programowych wraz z badaniami podłoża. Realizacja inwestycji przy zapewnieniu finansowania byłaby możliwa w latach 2023-2026.    Droga ekspresowa S11 Bobolice - Szczecinek  Ostatnim fragmentem drogi ekspresowej S11, który pozostał do realizacji w województwie zachodniopomorskim, jest odcinek Bobolice - Szczecinek o długości 24,5 km. Fragment ten znajduje się pomiędzy realizowanymi obecnie w systemie „Projektuj i buduj” odcinkami Koszalin - Bobolice i oddaną w ubiegłym roku obwodnicą Szczecinka. Obecnie przygotowywany jest projekt budowlany dla tego odcinka. Przygotowanie dokumentacji obejmującej zarówno Koncepcję Programową, jak i również szczegółową dokumentację techniczną było możliwe dzięki decyzjom Ministra Infrastruktury z roku 2017. Złożenie wniosku o wydanie decyzji ZRID planowane jest w III kwartale przyszłego roku. Pozwoli to skonsumować uzyskaną w 2011 roku decyzję środowiskową. Budowa tego odcinka przy zapewnieniu finansowania byłaby możliwa w latach 2023-2025.    Drugi etap obwodnicy Przecławia i Warzymic w ciągu DK13  Realizacja obwodnicy Przecławia i Warzymic w ciągu DK13, po odstąpieniu od kontraktu z wykonawcą, który nie przystąpił do robót, została podzielona na dwa etapy. Trwa przetarg na roboty na etapie pierwszym o długości 4,2 km od ronda Hakena do przecięcia z DK13 w rejonie skrzyżowania do miejscowości Siadło Górne. Natomiast dla odcinka o długości 2,3 km od końca etapu pierwszego do przecięcia z autostradą A6 (nowy węzeł Szczecin Zachód) jesteśmy na końcowym etapie przetargu na aktualizację dokumentacji projektowej. Konieczność wprowadzenia zmian projektowych na etapie drugim wynikała z planów budowy obwodnicy Kołbaskowa, która realizowana będzie w ramach rządowego Programu budowy 100 obwodnic. Inwestycja stanowić będzie kontynuację obwodnicy Przecławia i Warzymic oraz trwających prac projektowych dla Zachodniej Obwodnicy Szczecina, która połączy się z DK13 w rejonie Siadła Górnego od północy. Realizacja drugiego etapu obwodnicy Przecławia i Warzymic przewidywana jest na lata 2022-2025.    DK31 Radziszewo - Gryfino  Fragment DK31 od autostrady A6 (węzeł Radziszewo) do Gryfina o długości 9,6 km przebiega niemal w całości w obszarze zabudowanym, droga jest więc wąska i kręta. Dodatkowo węzeł drogowy Radziszewo na przecięciu A6 i DK31 nie posiada pasów włączeń i wyłączeń, co powoduje konieczność ograniczenia w jego obszarze prędkości na autostradzie do 90 km/h. W związku z powyższym, od 2019 roku opracowywana jest dokumentacja dla nowego przebiegu DK31 od Radziszewa do Gryfina wraz z przebudową węzła drogowego. Obecnie na ukończeniu jest dokumentacja obejmująca raport oddziaływania na środowisko. W przyszłym roku powinna ruszyć procedura uzyskiwania decyzji środowiskowej. W kolejnych latach dla tej inwestycji będzie przygotowywana dalsza dokumentacja.     Odcinki szlakowe DK22  Od wiosny tego roku w przygotowaniu jest również około 40 km odcinków szlakowych DK22 w województwie. Odcinki Szwecja - Ostrowiec, Człopa - Wałcz i Człopa - granica woj. wielkopolskiego i lubuskiego planowane są do dostosowania do nacisku 115 kn/oś. W ramach przygotowywanej dokumentacji droga będzie wymagała kompleksowej przebudowy, tak aby uzyskać właściwe dla drogi klasy GP (głównej ruchu przyspieszonego) parametry, w tym szerokość nawierzchni (obecnie na wielu odcinkach nie jest to wymagane 7 metrów). Przebudowywane będą również skrzyżowania i korygowane łuki.     Inwestycje z Programu budowy 100 obwodnic  W rozpisanym na lata 2020-2030 rządowym Programie budowy 100 obwodnic znajduje się dziewięć inwestycji na Pomorzu Zachodnim. Są to nowe obwodnice, które dzięki temu Programowi mogły zostać skierowane do realizacji. Dla obwodnicy Gryfina w ciągu DK31 na koniec września ogłosiliśmy przetarg na realizację. Do końca tego roku ogłosimy jeszcze przetarg na wykonanie obwodnicy Szczecinka na DK20. Będą to pierwsze obwodnice z Programu budowy 100 obwodnic, które wejdą do realizacji. Dla obwodnic Szwecji, Wałcza, Rusinowa i Człopy na DK22 prace przygotowawcze już trwają. Projektanci opracowują pierwsze korytarze przebiegu, gdyż proces przygotowania tych inwestycji ruszył od podstaw. W końcu października br. rozpoczęły się prace przygotowawcze dla obwodnic Stargardu i Złocieńca na DK20. Dla tych obwodnic również niezbędne jest opracowanie kompletu dokumentacji, począwszy od wyznaczenia przebiegu. Trwa końcowy etap przetargu na dokumentację dla obwodnicy Kołbaskowa w ciągu DK13. Tu opracowywany będzie projekt budowlany oraz projekty wykonawcze.  ...
 

XXIV Sesja RM w Koszalinie: Tajemnicza radna i zmiany w porządku obrad

26 Listopada 2020 godz. 9:02 Ala
Zaskakująco, niespodziewanie czy wręcz sensacyjnie rozpoczęła się dzisiejsza sesja Rady Miejskiej. Za sprawą Sebastiana Tałaja, przewodniczącego klubu radnych KO dokonano aż trzech zmian w porządku obrad. Na dodatek na czacie zdalnej sesji pojawiła się dwukornie podczas głosowań zdalnych "nowa" radna Bogumiła Krawat... Przewodniczący największego klubu radnych zaproponował zdjęcie z dzisiejszych obrad uchwały nr 7/11 w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Koszalina oraz uchwały  7/12 w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów. Tałaj zaproponował równocześnie wprowadzenie pod obrady uchwały w punkcie 7/1a w sprawie okresowego wstrzymanie realizacji przedsięwzięcia zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Koszalina na lata 2021-2036. Piotr Jedliński, prezydent Koszalina oraz Andrzej Jakubowski, radny PiS próbowali podjąć dyskusję, ale przewodniczący rady, Jan Kuriata (KO) nie dopuścił do niej. Na prośbę Artura Wiśniewskiego, przewodniczącego klubu radnych PiS przed głosowaniem zarządzono 10 minutową przerwę.  Po wznowieniu Wiśniewski zapowiedział, że jego klub zagłosuje przeciw wszystkim trzem propozycjom. Następnie zakwestionował wraz z Jakubowskim system zdalnego głosowania i czatu. Na czacie u radnych Wiśniewskiego i Tomasza Bernackiego pojawiła się tajemnicza Bogumiła Krawat, która w ogóle nie jest radnym i być może nie istnieje. W tej sytuacji nastąpiła reasumpcja głosowań. Było i zabawnie: Marcin Waszkiewicz zaproponował reasumpcję głosowań poprzedniej sesji. sytuację uratował nieco Błażej Papiernik, który wyjaśnił, że ponowne głosowanie dotyczy tylko ostatniego głosowania. Kuriata w końcu wyjaśnił, że ta różnica w nazwisku radnej Bogumiły Tiece być może dotyczy wybranego języka: Tiece w łotewskim znaczy Krawat...  Ostatecznie przyjęto wszystkie trzy propozycje radnego Tałaja.  ...
 

„Władza korumpuje, a władza absolutna korumpuje absolutnie”, te słowa filozofa Johna Actona dziś znów są aktualne. Bo przecież sprawowanie władzy to proces niezwykle trudny i na dodatek pełen pokus.

22 Listopada 2020 godz. 8:06 eWok, fot. Biblioteka Cyfrowa
PRL. Moje pokolenie doskonale pamięta, bo przećwiczyło „na własnym garbie” czas PRL (Polska Rzeczpospolita Ludowa), Solidarności i stanu wojennego. Ówczesny system władzy oparty był na partii i jej szefie. Miał swoje zbrojne ramię i telewizję jako główny ośrodek propagandy. Partia i jej sekretarz Polska Zjednoczona Partia Robotnicza czyli „awangarda rządzącej klasy robotniczej” lub jak wolą  inni „przewodnia siła Narodu”, była głowę tego autorytarnego systemu. Głowę, której mózg stanowił pierwszy sekretarz partii. Być pierwszym sekretarzem, to znaczyło sprawować najwyższą władzę w PRL-u. To w zaciszach gabinetów pierwszych sekretarzy zapadały kluczowe dla każdej sfery życia Polek i Polaków decyzje. Szef partii stał ponad premierem, a KC było ważniejsze od sejmu.  Zbrojne ramię PZPR miała także swoje zbrojne ramię. To Ochotnicza Rezerwa Milicji Obywatelskiej. Ormowcy po raz pierwszy dali znać o sobie w czerwcu 1946 r. Podczas referendum „3xTAK” mieli ochraniać lokale wyborcze, ale w praktyce zajmowali się głównie utrudnianiem sprawowania funkcji mężom zaufania z PSL-u. Później ormowcy tropili spekulantów, czyli tych, którzy zdaniem władzy zawyżali ceny towarów lub handlowali produktami na które monopol zapewniło sobie państwo. Na tym nie koniec dokonań ORMO. Aktywiści tej formacji ścigali wagarowiczów oraz likwidowali meliny. Śledzili także tzw. "niebieskich ptaków", jak określano ludzi nie chcących korzystać z „ustawowego przymusu pracy”. Ścigali nawet młodych ludzi noszących zbyt długie włosy i siłą doprowadzali ich do fryzjerów. W marcu 1968 r. bojówki tej formacji pałowały i biły studentów uczestniczących w wiecu na Uniwersytecie Warszawskim. Aktywność formacji bardzo wzrosła w czasie stanu wojennego. Grupki ormowców patrolowały ulice, zbierały ulotki, przekazywały informacje o zaistniałych zgromadzeniach i tzw. opornikach. Tak ormowcy nazywali ludzi, którzy przypinali oporniki do klap marynarek, koszul, swetrów i kurtek. Noszenie na widocznym miejscu opornika było manifestacją niezgody na stan wojenny. Potwierdzeniem uczestnictwa w ruchu oporu – bycia za Solidarnością. Często za opornik, czyli jawny „akt społecznego oporu” trafiało się na przesłuchanie, a nawet i aresztu.  Uczniów za taką manifestację swoich poglądów karano zawieszaniem, a milicjanci legitymowali "nosicieli" oporników i wyrywali te elementy z odzieży. Ponadto władza dysponowała policją polityczną (Służba Bezpieczeństwa) i specjalnymi jednostkami milicji (Zmotoryzowane Oddziały Milicji Obywatelskiej). Wszystkie one czuwały na straży państwa, które w całości było zawładnięte przez partię. Propaganda Na antenie Telewizji Polskiej „Dziennik Telewizyjny” zagościł w 1958 r., stając się jej głównym programem informacyjnym. Stał się tubą propagandową władz, a nie rzetelnym programem informacyjnym. Szczególnie mocno widoczne było to podczas prezentowania sukcesów gospodarczo-społecznych Edwarda Gierka (I sekretarz KC PZPR) oraz bezpardonowych ataków na Solidarność, które  nasiliły się po wprowadzeniu stanu wojennego. Był też często narzędziem manipulacji i dezinformacji, przy czym nie wzdragano się przed stosowaniem metod powszechnie uznawanych w dziennikarstwie za nieuczciwe i godne potępienia, a dziennikarz Jerzy Ambroziewicz powiedział wprost: „Telewizja nie może być ściekiem, (…) gdzie mieszczą się wszystkie opinie, a telewidz jest od tego, żeby sobie z tych opinii wybierał te, które mu odpowiadają najbardziej”. Absolutyzm polityczny  To nic innego jak pogląd, według którego władza w państwie przysługuje jednemu człowiekowi lub grupie ludzi bez ograniczeń. Przy czym ma na myśli głównie ograniczenia prawne, a czasem nawet moralne. Wikipedia uściśla to pojęcie: „Władzę absolutną można sprawować w ramach rozmaitych ustrojów i nie jest ona ograniczona tylko do monarchii absolutnej. Absolutyzm władzy polega nie tyle na formalnej stronie ustroju, lecz na tym kto w rzeczywistości sprawuje władzę i czy osoba lub grupa ją sprawująca jest ograniczona prawnie, np. przez konstytucję, czy też stoi całkowicie ponad prawem. Na dodatek partia rządząca, posiadając samodzielną większość parlamentarną, tworząc rząd, przy występowaniu złej woli, jest w stanie przypuścić atak na władzę sądowniczą, celem jej rozmontowania. Dlatego tak niezbędne są mechanizmy kontrolujące władzę, których najważniejszym demokratycznym zabezpieczeniem jest zaproponowany przez Monteskiusza trójpodział władzy na władzę ustawodawczą, sądowniczą i wykonawczą.     ...
 

Covid-19: Nie rezygnujmy z badań

27 Listopada 2020 godz. 5:52 Ala za SWK
Zdarza się, że niektóre osoby, które otrzymują dodatni wynik badania na covid w I etapie, kierowane na badania w II etapie, gdy pobierany jest wymaz, rezygnują i wycofują się z dalszych badań. Tłumaczą, że boją się badania albo, że nie chcą w konsekwencji skazać bliskich, bądź współpracowników ze swojej firmy, na kwarantannę, gdy okaże się ostatecznie, że są chorzy na covid-19 - informuje rzecznik prasowy koszalińskiego szpitala. Decydując się na badanie, które jest dobrowolne, trzeba mieć świadomość tego, że obejmuje ono dwa etapy (w zależności od wyniku w I etapie) i niewskazana jest rezygnacja w trakcie, gdy pacjent jest kierowany na pobranie wymazu. Zwłaszcza, że istnieje ryzyko, że osoba z dodatnim wynikiem w I etapie jest w danym momencie nosicielem koronawirusa. Tym samym stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia innych, z którymi ma kontakt na co dzień. Prosimy więc o przemyślane decyzje przed zgłoszeniem się do rejestracji, by nie wycofywać się już w trakcie procedury, a także o odpowiedzialność w sytuacji, gdy już dana osoba wie, że prawdopodobnie jest chora na covid (bezobjawowo lub skąpoobjawowo). Wówczas zalecane jest przeprowadzenie badań do końca, a w razie ostatecznego dodatniego wyniku, gdy okazuje się, że dana osoba jest chora, poddanie się izolacji zgodnie z zaleceniem sanepidu.   Jeszcze jedna ważna sprawa – po I etapie prosimy, by czekać na telefon ze strony pracowników Szpitala; prosimy nie rejestrować się na dalsze badania na własną rękę (po sprawdzeniu wyniku na stronie internetowej)  – to wprowadza dodatkowo niepotrzebne zamieszanie. Do tych osób, które po I etapie będą miały dodatni wynik, na pewno zadzwonią pracownicy SWK celem ustalenia dalszego działania.    ...
 

MZ: 15 002 nowe przypadki. Spadek liczby zmarłych z powodu COVID-19

23 Listopada 2020 godz. 10:45 Ala za MZ i WSSE
Ministerstwo Zdrowia podało najnowsze informacje o 15 002 nowych przypadkach zakażeń koronawirusem. Resort zdrowia przekazał, że zmarło 156 osób. WSSE Szczecin poinformowała o tym, że na terenie województwa zachodniopomorskiego mamy kolejne przypadki zakażenia wirusem SARS-CoV-2:   · pow. białogardzki – 18 osób (1 młoda kobieta, 1 kobieta w średnim wieku, 4 starsze kobiety, 1 młody mężczyzna, 5 mężczyzn w średnim wieku, 6 starszych mężczyzn) · pow. choszczeński – 8 osób (1 młoda kobieta, 5 kobiet w średnim wieku, 1 starsza kobieta, 1 mężczyzna w średnim wieku) · pow. drawski – 19 osób (2 młode kobiety, 5 kobiet w średnim wieku, 2 starsze kobiety, 1 młody mężczyzna, 5 mężczyzn w średnim wieku, 4 starszych mężczyzn) · pow. goleniowski – 57 osób (3 dzieci, 2 młode kobiety, 13 kobiet w średnim wieku, 22 starsze kobiety, 1 młody mężczyzna, 11 mężczyzn w średnim wieku, 5 starszych mężczyzn) Z przykrością informujemy o śmierci osób zakażonych koronawirusem:   · kobieta l. 90 - pow. choszczeński, Izolacja domowa   · mężczyzna l. 82 - pow. gryficki, SPWSZ w Szczecinie · kobieta l. 61 - pow. policki, Izolacja domowa · mężczyzna l. 63 - pow. szczecinecki, Szpital - Szczecinek · kobieta l. 88 - m. Szczecin, Izolacja domowa · kobieta l. 71 - m. Szczecin, Izolacja domowa · mężczyzna l. 88 - m. Szczecin, Izolacja domowa · pow. gryficki – 12 osób (1 młoda kobieta, 5 kobiet w średnim wieku, 2 starsze kobiety, 3 mężczyzn w średnim wieku, 1 starszy mężczyzna) · pow. gryfiński – 47 osób (2 dzieci, 16 kobiet w średnim wieku, 5 starszych kobiet, 3 młodych mężczyzn, 16 mężczyzn w średnim wieku, 5 starszych mężczyzn) · pow. kamieński – 22 osoby (4 kobiety w średnim wieku, 3 starsze kobiety, 8 mężczyzn w średnim wieku, 7 starszych mężczyzn) · pow. kołobrzeski – 36 osób (3 dzieci, 7 kobiet w średnim wieku, 9 starszych kobiet, 2 młodych mężczyzn, 10 mężczyzn w średnim wieku, 5 starszych mężczyzn) · pow. koszaliński + m. Koszalin – 65 osób (3 dzieci, 2 młode kobiety, 26 kobiet w średnim wieku, 8 starszych kobiet, 3 młodych mężczyzn, 17 mężczyzn w średnim wieku, 6 starszych mężczyzn) · pow. łobeski – 3 osoby (1 młoda kobieta, 1 kobieta w średnim wieku, 1 młody mężczyzna) · pow. myśliborski – 60 osób (3 młode kobiety, 25 kobiet w średnim wieku, 6 starszych kobiet, 3 młodych mężczyzn, 15 mężczyzn w średnim wieku, 8 starszych mężczyzn) · pow. policki – 45 osób (9 dzieci, 1 młoda kobieta, 12 kobiet w średnim wieku, 3 starsze kobiety, 2 młodych mężczyzn, 16 mężczyzn w średnim wieku, 2 starszych mężczyzn) · pow. pyrzycki – 11 osób (1 młoda kobieta, 3 kobiety w średnim wieku, 3 starsze kobiety, 3 mężczyzn w średnim wieku, 1 starszy mężczyzna) · pow. sławieński – 48 osób (2 dzieci, 6 młodych kobiet, 17 kobiet w średnim wieku, 7 starszych kobiet, 3 młodych mężczyzn, 9 mężczyzn w średnim wieku, 4 starszych mężczyzn) · pow. stargardzki – 113 osób (2 dzieci, 7 młodych kobiet, 55 kobiet w średnim wieku, 11 starszych kobiet, 3 młodych mężczyzn, 29 mężczyzn w średnim wieku, 6 starszych mężczyzn) · m. Szczecin – 253 osoby (13 dzieci, 27 młodych kobiet, 83 kobiety w średnim wieku, 36 starszych kobiet, 22 młodych mężczyzn, 55 mężczyzn w średnim wieku, 17 starszych mężczyzn) · pow. szczecinecki – 32 osoby (2 dzieci, 1 młoda kobieta, 12 kobiet w średnim wieku, 2 starsze kobiety, 4 młodych mężczyzn, 8 mężczyzn w średnim wieku, 3 starszych mężczyzn) · pow. świdwiński – 11 osób (5 kobiet w średnim wieku, 1 starsza kobieta, 5 mężczyzn w średnim wieku) · m. Świnoujście – 42 osoby (1 dziecko, 2 młode kobiety, 12 kobiet w średnim wieku, 10 starszych kobiet, 2 młodych mężczyzn, 8 mężczyzn w średnim wieku, 7 starszych mężczyzn) · pow. wałecki – 63 osoby (1 dziecko, 4 młode kobiety, 22 kobiety w średnim wieku, 7 starszych kobiet, 5 młodych mężczyzn, 19 mężczyzn w średnim wieku, 5 starszych mężczyzn)  ...