VIWA Entertainment Poland Sp. z o.o. to wiedza i doświadczenie powstałe podczas prac nad kilkudziesięcioma sklepami internetowymi o zasięgu ogólnoświatowym. Aktualnie spółka wprowadza na rynek system do komunikacji wewnętrznej tataka.com.
tataka.com to skuteczne narzędzie do komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwach, grupach projektowych, stowarzyszeniach czy uczelniach. Jest to jeden pierwszych w Polsce systemów wykorzystujących element social mediów. Idealny dla podmiotów, które chcą zbudować wizerunek nowoczesnej organizacji, integrować pracowników oraz szybciej docierać z informacją.
VIWA Entertainment Poland Sp. z o.o. wspiera również firmy w tworzeniu i rozwijaniu sklepów internetowych. Wdraża najnowocześniejsze mechanizmy sprzedażowe pomnażające zyski partnerów. Sklepy VIWA Entertainment Poland Sp. z o.o. rejestrują ponad 2 000 000 wizyt miesięcznie, łącznie obsługując miesięcznie 450 000 klientów z całego świata.