Zmiana operatora usług
W czwartek, 14 sierpnia, nastąpiło formalne przełączenie świadczenia usług dostawy wody i odprowadzania ścieków z Regionalnych Wodociągów i Kanalizacji w Białogardzie na koszaliński MWiK. Tym samym zakończył się okres przejściowy, w którym część zadań realizował białogardzki operator.
Od piątku, 15 sierpnia, mieszkańcy Starych Bielic włączonych do Koszalina byli już obsługiwani wyłącznie przez Miejskie Wodociągi i Kanalizację z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 14.
Wymiana wodomierzy i nowe umowy
W poniedziałek, 18 sierpnia, spółka rozpoczęła wymianę wodomierzy głównych na urządzenia zgodne ze standardami obowiązującymi w Koszalinie.
Podczas wymiany pracownicy MWiK przekazywali mieszkańcom dokumenty niezbędne do zawarcia nowych umów dotyczących dostawy wody i odbioru ścieków.
Dokumenty można było:
przekazać pracownikom dokonującym wymiany wodomierzy,
złożyć osobiście w siedzibie spółki (ul. Wojska Polskiego 14),
przesłać drogą mailową na adres: biuro@mwik-koszalin.pl.
Wzory dokumentów – wniosek o zawarcie umowy oraz oświadczenie o tytule prawnym do nieruchomości – były dostępne również na stronie internetowej MWiK Koszalin.
Kontakt dla mieszkańców
Mieszkańcy mogli uzyskać informacje w Dziale Rozliczeń MWiK Koszalin pod numerami:
94 342 62 69 wew. 160, 189, 197
690 431 689
Nowy etap dla Starych Bielic
Zmiana operatora usług oznaczała pełne włączenie obsługi komunalnej Starych Bielic w system Koszalina. Dzięki temu mieszkańcy zyskali spójny standard obsługi oraz jednolite zasady funkcjonowania w ramach miejskiej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej.