Urząd Miejski informuje o przystąpieniu do kontroli umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych.
Prosimy właścicieli nieruchomości niezamieszkałych o dostarczenie kopii umów wraz z dowodami wpłat za odbiór odpadów komunalnych z ostatnich 12 miesięcy na adres Urząd Miejski, Rynek Staromiejski 6-7, Koszalin.
Gmina zobowiązana jest prowadzić ewidencję umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w celu kontroli wykonywania obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów.
Przedsiębiorcy, którzy nie zawarli umowy na odbiór odpadów powstałych w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej lub posiadają umowę jedynie na odpady zmieszane zobowiązani są niezwłocznie zawrzeć umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami i kopię zawartej umowy przesłać lub dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Koszalinie.
Postanowienia umowy muszą zapewnić odbiór wszystkich frakcji odpadów komunalnych (papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady oraz pozostałe po segregacji odpady zmieszane).