Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

XLVI sesji Rady Miejskiej w Koszali

Autor Ala za UM Koszalin 17 Maj 2022 godz. 3:48
W dniu sesji Rady Miejskiej tj. 19 bm. w godzinach od 16.00 do 17.00, w sali 300 Urzędu Miejskiego odbędzie się Trybuna Obywatelska. Zgodnie z Uchwałą Nr II/29/2018 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie zasad i trybu funkcjonowania Trybuny Obywatelskiej umożliwia się mieszkańcom Koszalina wystąpienia publiczne w sprawach dotyczących funkcjonowania Miasta oraz sprawach istotnych dla jego mieszkańców. Warunkiem wystąpienia na Trybunie Obywatelskiej jest złożenie w Biurze Rady Miejskiej, najpóźniej dzień przed sesją, pisemnego zgłoszenia zawierającego co najmniej następujące informacje:

 

 

 Posiedzenie Rady Miejskiej w Koszalinie odbędzie się w sali konferencyjnej nr 300 w Urzędzie Miejskim w Koszalinie przy ulicy Rynek Staromiejski 6-7. 

Rozpoczęcie sesji - godz. 9:00. 

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum. 

2. Uroczyste wręczenie Aktu Nadania tytułu „Honorowy Obywatel Koszalina” 

 

Panu prof. dr hab. n. med. Zdzisławowi Maciejewskiemu. 

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej. 

4. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności międzysesyjnej. 

5. Informacja z prac komisji w okresie międzysesyjnym. 

6. Informacja Prezydenta Miasta z działań podjętych między sesjami. 

7. Rozpatrzenie projektów uchwał: 

 

1) w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta Koszalina na 2022 rok 

- opinia Komisji Budżetu i Finansów 

2) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Koszalina na lata 2022-2036 

- opinia Komisji Budżetu i Finansów 

3) w sprawie przyjęcia „Oceny zasobów pomocy społecznej dla Miasta Koszalin za 2021 rok" 

- opinia Komisji Spraw Społecznych 

4) w sprawie przyjęcia sprawozdania Prezydenta Miasta Koszalina z realizacji "Programu współpracy Miasta Koszalina z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w 2021 roku" 

- opinia Komisji Spraw Społecznych 

- opinia Komisji Kultury 

- opinia Komisji Edukacji, Sportu i Turystyki 

5) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań finansowanych ze środków Państwowego 

Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2022 roku 

- opinia Komisji Spraw Społecznych 

6) w sprawie udzielenia Województwu Zachodniopomorskiemu pomocy finansowej 

- opinia Komisji Budżetu i Finansów 

7) w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu „Osiedla im. Melchiora Wańkowicza” w Koszalinie 

- opinia Komisji Gospodarki Komunalnej 

8) w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 25 lutego 2022 r. 

 

- opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji 

9) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Koszalina z dnia 15 grudnia 2021 r. 

- opinia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji 

8. Interpelacje i zapytania radnych. 

9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania. 

10. Wolne wnioski i oświadczenia. 

11. Czas dla Rad Osiedli. 

12. Zamknięcie sesji. 

ZASADY  ORGANIZACJI  TRYBUNY  OBYWATELSKIEJ  W  DNIU 19 MAJA  2022  ROKU

Zgodnie z § 32 Statutu Miasta Koszalina w dniu 19 maja 2022 roku tj. w dniu sesji Rady Miejskiej zaplanowanej w rocznym planie pracy, w godzinach od 16.00 do 17.00, w sali 300 Urzędu Miejskiego odbędzie się Trybuna Obywatelska.

Zgodnie z Uchwałą Nr II/29/2018 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie zasad i trybu funkcjonowania Trybuny Obywatelskiej umożliwia się mieszkańcom Koszalina wystąpienia publiczne w sprawach dotyczących funkcjonowania Miasta oraz sprawach istotnych dla jego mieszkańców. Warunkiem wystąpienia na Trybunie Obywatelskiej jest złożenie w Biurze Rady Miejskiej, najpóźniej dzień przed sesją, pisemnego zgłoszenia zawierającego co najmniej następujące informacje:

1) imię i nazwisko,

2) adres zamieszkania lub adres mailowy,

3) numer telefonu,

3) opis sprawy będącej przedmiotem wystąpienia.

Na dzień, w którym odbywa się Trybuna Obywatelska Biuro Rady Miejskiej rejestruje nie więcej niż 10 mieszkańców. Indywidualny czas wystąpienia zapisanego mieszkańca nie może trwać dłużej niż 
5 minut (nie dopuszcza się wystąpień grupowych).

W celu profilaktyki i przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19, przed wejściem na salę obrad zaleca się założenie maseczki ochronnej, zakrywającej nos i usta, po uprzedniej dezynfekcji rąk.

 

 

 

Poprzedni artykuł