Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Bonifikaty i reklamacje z tytułu przerw w dostawie energii

Autor Ala za Energa-Operator, fot. Piotr Walendziak 5 Lutego 2022 godz. 8:08
Bonifikaty dla odbiorców w IV i V grupie przyłączeniowej przysługują w przypadku przekroczenia dopuszczalnych czasów* spowodowanych: planowanymi pracami eksploatacyjnymi – w przypadku gdy przerwa jednorazowa przekracza 16 godzin lub suma przerw w roku kalendarzowym przekracza 35 godzin. awariami – w przypadku gdy przerw jednorazowa przekracza 24 godziny lub suma przerw w roku kalendarzowym przekracza 48 godzin.

Jak uzyskać bonifikatę z tytułu przerw w dostawie energii?

W przypadku przekroczenia dopuszczalnego czasu trwania przerwy w dostarczaniu energii elektrycznej:

  • odbiorcy przyłączonemu do sieci o napięciu niższym niż 1 kV (np. gospodarstwa domowe) – bonifikaty udzielane są na indywidualny wniosek Odbiorcy,
  • pozostali odbiorcy – podłączeni do sieci o napięciu wyższym niż 1kV – bonifikata udzielana będzie bez konieczności składania wniosku.
  • Więcej informacji  tu.