Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Energa aktualizuje system obsługi klientów

Autor Ala za Grupa Energa 29 Sierpnia 2020 godz. 6:26
We wrześniu Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie, u niektórych klientów, mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług EOB.

W czasie prac modernizacyjnych klienci mogą mieć trudność z rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste. Do 31 sierpnia klienci mogą rozliczyć swoje zużycie prądu na dwa sposoby:

  • w elektronicznym biurze obsługi klienta,
  • w punktach sieci Moje Rachunki.

Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail. Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach będą również publikowanie na stronie energa.pl w zakładce Aktualności.