Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Neckermann upada: Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego monitoruje sytuację

Autor Ala za Urząd Marszałkowski 25 Września 2019 godz. 15:27
Zachodniopomorski Urząd Marszałkowski monitoruje sytuację związaną z niewypłacalnością biura podróży Neckermann Polska. Ale pomagać turystom ma, w tej konkretnej sytuacji, Marszałek Województwa Mazowieckiego - bo to zadanie Urzędu Marszałkowskiego województwa, w którym firma jest zarejestrowana.

- Dotychczas otrzymaliśmy jeden sygnał od pary przebywającej w Hiszpanii, mieszkańców naszego regionu - informuje biuro prasowe UM Województwa Zachodniopomorskiego. - Rola Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego może być tylko pomocnicza – kontaktujące się z urzędem osoby informujemy, w jaki sposób mogą otrzymać pomoc od Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

W przypadku upadku biura podróży, pomocą dla turystów poza granicami kraju zajmuje się Urząd Marszałkowski województwa, w którym firma jest zarejestrowana. Organem, do którego powinni się zwrócić klienci Neckermann Polska będący poza granicami kraju jest Marszałek Województwa Mazowieckiego, który w zależności od sytuacji może pokryć koszty kontynuacji imprezy turystycznej, pokryć koszty powrotu lub podjąć działania związane z organizacją powrotu.

 

Kontakt: Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Tel. +48 22 597 95 40, +48 22 597 95 43, +48 22 597 95 45, + 22 597 95 41, adres email: dkpit@mazovia.pl

 

Osoby, które dokonały wpłat za imprezę turystyczną, która nie została lub nie zostanie zrealizowana, wszelkie informacje uzyskają pod numerem + 48 22 563 11 00 lub adresem e-mail nm.odwolanie@allianz.com  - w godzinach 8.00 – 16. 00.

Dla osób przebywających poza granicami kraju uruchomiona zostanie 24 godzinna infolinia: +48 22 522 29 00.