Sieć sklepów Stokrotka, należąca do Maxima Grupė, to jedna z najszybciej i najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce.Po połączeniu z Sano, sieć Stokrotka prowadzi ponad 550 sklepów różnych formatów i wielkości, zatrudniając ponad 10 000 pracowników. Rebranding wszystkich sklepów Sano działających na terenie Koszalina zakończy się 4 kwietnia br.
Stokrotka to sieć o ogólnopolskim zasięgu i znacznej skali działania, w odróżnieniu jednak od wielu dużych operatorów – stawia na lokalne dostosowanie swojej oferty do potrzeb Klienta. Sieć Sano idealnie wpisuje się w tę koncepcję, od lat pracując nad ofertą odpowiadającą potrzebom klientów w swoim regionie. Zdajemy sobie sprawę z wartości, jaką wypracowało Sano. Chcemy utrzymać wysokie standardy i unikalne wartości tych sklepów. Mimo, że oficjalnie zmieni się ich nazwa to jednak zależy nam na tym, aby pozostawić w tych sklepach wszystko, co dotychczas najbardziej cenili klienci – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Handlowy
i Członek Zarządu Stokrotka Sp. z o.o.
Hasłem przewodnim rebrandingu jest „Teraz Sano = Stokrotka”, które oznacza, że klienci którzy do tej pory robili zakupy w sieci SANO, po rebrandingu sklepów nadal będą mogli liczyć na bogatą ofertę produktów obejmujących m.in. pieczywo
Z myślą o wygodzie tych klientów, którzy często robią zakupy przez internet pozostawimy prężnie działający sklep internetowy SANO pod dotychczasową nazwą – dodaje Mirosław Wawryszczuk.