Informacja dotycząca polityki plików cookies: Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies, opisaną w Polityce prywatności. Zamknij.
Koszalin, Poland
wydarzenia

Korzystasz z miejskiej komunikacji? Zostaniesz policzony

Autor Ala, fot. Dominik Wasilewski 14 Sierpnia 2018 godz. 2:14
Wchodzący do autobusu „zobowiązany jest do schludnego i estetycznego ubioru, tj.: nie dopuszcza się krótkich spodni, otwartych z przodu butów, odzienia wierzchniego w jaskrawych kolorach, odzienia wierzchniego z sugestywnymi napisami, odzienia wierzchniego przypominającego ubiór militarny, odzienia wierzchniego w zbyt dużych rozmiarach, spodni z dziurami, itp., a ponadto będąc w autobusie zobowiązany jest do zachowania wysokich standardów kultury osobistej oraz powstrzymanie się od zachowań niezgodnych z regulaminem przewozu”. Na szczęście to zobowiązanie nie dotyczy pasażerów, a jedynie ankieterów, którzy rozpoczęli właśnie liczenie napełnień koszalińskich autobusów.

W sierpniu i w październiku krakowska firma VIA Vistula Franek i Sapoń za blisko 200 tys. złotych policzy korzystających z miejskiej komunikacji. Zarząd Dróg i Transportu rozstrzygnął właśnie przetarg na „Badanie napełnień pojazdów i struktury pasażerów na liniach komunikacyjnych organizowanych przez ZDiT w Koszalinie”. O wykonanie tej usługi zabiegały cztery firmy z Katowic, Sopotu, Gdyni i Krakowa. Wygrali krakowianie i to oni do końca sierpnia br. i w dniach 2-26 października br. będą monitorować ruch pasażerów w koszalińskich autobusach. 

Badanie marketingowe dotyczące wielkości popytu w autobusach komunikacji

miejskiej przeprowadzane w okresie: od dnia obowiązywania umowy do 31 sierpnia 2018

r. (okres wakacji) dla wszystkich kursów realizowanych w:

a) w ciągu jednego dnia powszedniego, badania należy w dniach (do wyboru): wtorek,

środę lub czwartek (dni można łączyć),

b) w ciągu jednej soboty przed niedzielą handlową

c) w ciągu jednej soboty przed niedzielą niehandlową – tylko dla kursów linii nr 4, 8 i

16,

d) w ciągu jednej niedzieli handlowej,

e) w ciągu jednej niedzieli niehandlowej – tylko dla kursów linii nr 4, 8 i 16.

Badanie marketingowe dotyczące wielkości popytu w autobusach komunikacji

miejskiej przeprowadzane w okresie: 2 – 26 października 2018 r. (okres szkolny) dlawszystkich kursów realizowanych w:

a) w ciągu jednego dnia powszedniego, badania należy w dniach (do wyboru): wtorek,

środę lub czwartek (dni można łączyć),

b) w ciągu jednej soboty przed niedzielą handlową

c) w ciągu jednej soboty przed niedzielą niehandlową – tylko dla kursów linii nr 4, 8 i

16,

d) w ciągu jednej niedzieli handlowej,

e) w ciągu jednej niedzieli niehandlowej – tylko dla kursów linii nr 4, 8 i 16.

W wyniku badania powstanie m.in. „Opracowanie podsumowujące dotyczące badań wielkości popytu:

a) omówienie podaży sieci komunikacyjnej (między innymi: wyróżnienie liczby kursów

na poszczególnych liniach „tam i z powrotem” z podziałem na dni powszednie, soboty

przed niedzielą handlową i niehandlową, niedziele handlowe i niehandlowe,

zestawienie tras linii autobusowych organizowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w

Koszalinie, liczba pojazdów w sieci komunikacyjnej w przedziałach półtoragodzinnych

w ciągu doby z podziałem na dni powszednie, soboty przed niedzielą niehandlową i

handlową, niedziele handlowe i niehandlowe, tabela określająca typ taboru operatora

(Miejskiego Zakładu Komunikacji w Koszalinie) z średnią podażą miejsc siedzących i

stojących),

 

Poprzedni artykuł